שתף קטע נבחר

לא הרשימה את הומר: ההופעה של גל גדות ב"משפחת סימפסון"

השחקנית הישראלית סימנה עוד וי בקריירה ההוליוודית שלה כשהשתתפה בפרק של סדרת האנימציה המצליחה. דמותה של גדות נבחנת לתפקיד ליסה בסרט על המשפחה, אבל לא מצליחה להרשים את הומר סימפסון, אב המשפחה. צפו

 

 

אחרי שזכתה לגלם דמות של סופר גיבורת קומיקס, הגישה פרס בטקס האוסקר והנחתה את "סאטרדיי נייט לייב", גל גדות מסמנת עוד הישג חובה בקריירה ההוליוודית שלה: הופעה בפרק של הסדרה "משפחת סימפסון".

 

עונתה ה-30 של סדרת האנימציה הפופולרית (שתשודר ב-yes) נפתחה אתמול (א') בפרק "בארט לא מת". במהלכו, בארט נופל וחווה חויוית כמעט-מוות. בעודו בבית החולים, הוא מחליט למתוח את מכריו ומספר להם שלאחר הנפילה הוא הגיע לגן עדן ואף פגש את ישו. בעודו מחוסר הכרה. המתיחה מאבדת שליטה כשכל מי ששומע את הסיפור בוחר להאמין בו, ובשלב מסוים בפרק נכנסת לתמונה חברת סרטים דתית שמעוניינת להפוך את סיפורו של בארט (שמתחיל לחוש חרטה על השקר) לסרט בשם "בארט לא מת", כשם הפרק.

גל גדות במשפחת סימפסון ()
דמותה של גל גדות במשפחת סימפסון

בשלב זה מתחילים אודישנים לסרט, וגדות מופיעה כעצמה (או לפחות בגירסתה הצהובה), כשהיא נבחנה לתפקידה של ליסה סימפסון. בעוד השכן נד פלנדרז מודיע לה שהיא התקבלה לתפקיד עוד בטרם דקלמה שורה אחת, אב המשפחה, הומר, לא מתרשם ממנה כל כך מהר. הוא מציין כי הוא אהב אותה בסרט "מהיר ועצבני", אבל לא ממש בקיא בפרוייקטים אחרים שלה. כשגל שואלת את הומר אם הוא צפה בסרט "וונדר וומן", הוא זורק עקיצה אל ענקית הקומיקס DC Movies ואומר "בכל פעם שאני רואה את הסמל של DC על המסך אני נרדם מיד". בהמשך הפרק ניתן לראות את גדות (שהתקבלה לתפקיד) בתלבושת ליסה סימפסון.

 

השחקנית עצמה העלתה לחשבון הטוויטר שלה, שעות לפני שידור הפרק, איור של דמותה הסימפסונית, בתלבושת ליסה. "(הסימפסונס) היו חלק ענק מילדותי", כתבה גדות. "ועכשיו זה כל כך מגניב שאני זוכה להיות חלק מהסימפסונס". בשלב זה חברת FOX לא הודיעה אם היא מתוכננת להשתתף בפרקים נוספים בהמשך.

גל גדות משפחת סימפסון ליסה סימפסון ()
הציוץ של גל גדות בטוויטר

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים