שתף קטע נבחר

נחתך מהשידור: קניה ווסט דיבר על תמיכה בטראמפ והניסיון להשתיק אותו

קניה ווסט התארח בתוכנית "סאטרדיי נייט לייב" ובסיומה אמר כי ניסו למנוע ממנו לחבוש כובע שהביע תמיכה בטראמפ. "אתם לא יכולים להגיד לי מה לעשות", קרא מול המצלמה ונשא נאום על גזענות, השתקה ופוליטיקה. דבריו לא שודרו במלואם אך נחשפו ברשתות החברתיות, וגם נשיא ארה"ב לא נותר אדיש

 

קניה ווסט נשא נאום פוליטי בתוכנית "סאטרדיי נייט לייב" - אך מרבית דבריו לא הועלו לשידור.

 

המוזיקאי התארח בתוכנית ששודרה בארצות הברית בשבת האחרונה, וביצע כמה שירים. בסיומה עלה לבמה חבוש בכובע שעליו כתוב הסלוגן המזוהה עם הנשיא דונלד טראמפ "להפוך את אמריקה לגדולה שוב" (Make America Great again) והחל לדבר על פוליטיקה, גזענות כלפי שחורים והניסיון להשתיק אותו.

 

הוא דיבר תוך כדי כתוביות הסיום וחלק מנאומו נחתך ולא שודר, אך הקומיקאי כריס רוק, שנכח בקהל, תיעד את חלקם באינסטגרם שלו - ובווידאו שהעלה והופץ לאחר מכן ברשתות ניתן לשמוע חלק מהקהל צועק בוז לצד מחיאות כפיים מהוססות.

 

"הם נהגו כלפיי בבריונות מאחורי הקלעים, אמרו לי לא לחבוש את הכובע", אמר ווסט, "אני אחבוש את הכובע שלי כי זה אומר שאתם לא יכולים להגיד לי מה לעשות!".

 

עוד אמר כי "הרבה פעמים אנשים לבנים שואלים אותי 'למה אתה אוהב את טראמפ, הוא גזען'. אם הייתי מודאג מגזענות הייתי עוזב את אמריקה מזמן. לא מקבלים החלטות רק בגלל גזענות. אם אני מקבל השראה ממישהו, אני לא חייב להאמין לכל המדיניות שלו".

קניה ווסט כובע טראמפ (צילום: מתוך אינסטגרם)
קניה ווסט עושה סלפי עם כובע טראמפ(צילום: מתוך אינסטגרם)

את דבריו סיים בקריאה לאהבה ובביקורת על התקשורת ותמיכתה בדמוקרטים. "לכו בעקבות הלב ולא בעקבות השכל, ככה אנחנו מתוכננים. אם אתם רוצים שהעולם יתקדם - נסו אהבה. תשעים אחוז מהחדשות הם ליברלים. תשעים אחוז מהטלוויזיה, מניו יורק, מלוס אנג׳לס, מהכותבים, מהמוזיקאים, אז קל להראות את זה באופן חד צדדי".

 

למרות דבריו בנאומו על "בריונות" ב"סאטרדיי נייט לייב", שידועה בביקורת שלה כלפי טראמפ ובעימותים עמו, המוזיקאי צייץ למחרת כי הוא מתכנן לשוב לתוכנית כמנחה אורח בקרוב: "היה כל כך כיף, צריך לקבוע תאריך".

 

ווסט, שהודיע לאחרונה על שינוי שמו ל"יה", דיבר בעבר על תמיכה בטראמפ וגם על רצונו להתמודד לבחירות לנשיאות בעצמו.

 

הנשיא הנוכחי לא נותר אדיש להופעה שלו בתוכנית וצייץ על כך בטוויטר. "אני לא צופה ב'סאטרדיי נייט לייב', היא כבר לא מצחיקה, זו סתם מודעה של הדמוקרטים, אבל שמעתי שקניה ווסט היה אדיר", כתב טראמפ.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מתוך אינסטגרם
קניה ווסט כובע טראמפ
צילום: מתוך אינסטגרם
לאתר ההטבות
מומלצים