שתף קטע נבחר

מארינה מקסימיליאן: "רוסיות חייבות להיראות טוב"

מארינה מקסימיליאן כבר לא שוברת את הבית בהתקפי זעם, לא חיה ביחסים פתוחים וגם התגברה על הדיכאון שגרם לה להפסיק להופיע. "היו חודשים של בכי", היא אומרת בריאיון למוסף "7 לילות" של "ידיעות אחרונות". רגע לפני שהריאליטי "דה פור" בהשתתפותה עולה לאוויר, היא מתייחסת לקמפיין MeToo# ומסבירה למה נשים רוסיות נעלבות אם לא מעירים להן ברחוב

 

כתבת וידאו: אנה בורד| צילום: טל שחר | עריכה: שי קנפו

 

כנראה אי-אפשר להימלט מזה. מתישהו מגיעה נקודת השבירה. מארינה מקסימיליאן התחילה את הקריירה שלה בגיל שבו עוד לא קראו לזה אפילו עבודה. "ברגע מסוים הבנתי שקיבלתי ברכה: לעשות מוזיקה, ואני רק סובלת ממנה - זה לא הגיוני", היא מספרת בריאיון למוסף "7 לילות" של "ידיעות אחרונות". "אני הולכת ונהיית יותר ויותר מיוסרת. אז בבת אחת פשוט עצרתי את כל ההופעות, אמרתי לכל חבריי האהובים שאני מפרנסת כבר הרבה שנים: 'סורי', ויצאתי לשנה וחצי הפסקה".

 

מארינה מקסימיליאן (צילום: משה נחומוביץ')
"חודשים של עצב". מארינה מקסימיליאן(צילום: משה נחומוביץ')

 

החלטה דרמטית.

"בתקופה הזאת פרקתי המון-המון בכי. היו פשוט חודשים של בכי. זה קרה קצת אחרי שהכרתי את גיא (בן זוגה, המוזיקאי גיא מנטש, חצי מהצמד גיא ויהל א.ב) ופתאום הרגשתי שאני יכולה לשים את הראש ולא צריכה יותר להיות בתפקיד האישה המרוממת, המושיעה. הרפיתי את השרירים ופשוט התחלתי לבכות, ולא ידעתי אם זה אי פעם יסתיים. חודשים של עצב", היא ממשיכה לתאר את התקופה.

 

"תמיד תהיתי, עוד בתור ילדה, איך יכול להיות שאני בנאדם כל כך שמח והשירים תמיד כאלה עצובים? ויכול להיות שזאת התרופה בדבר הזה, גיא ואני מדברים על זה המון שאם לא היינו עושים מוזיקה, אלוהים יודע, היינו משתגעים. כי זה פורק כל כך הרבה רגש. גם היו לי התקפי זעם, הייתי שוברת וזורקת דברים בבית".

 

מה למשל?

"דלתות שבורות, מקרר, סירים – דברים נזרקים. לא עליו חס וחלילה. פתאום יש לי חשמל בכל הגוף ואני לא יודעת מה לעשות איתו. יש לנו דלתות שבורות בבית ומקרר שתיקנתי לבד וכל מיני דברים כאלה. יש סצנות שאני הולכת ברחבי הבית וזורקת דברים וגיא המתוק הזה הולך אחריי ומרים".

 

מארינה מקסימיליאן (צילום: משה נחומוביץ')
"ממש מותר לנו להיות סקסיות"(צילום: משה נחומוביץ')

 

מקסימיליאן רוצה את זה עכשיו הכי מיינסטרים שאפשר. עוברת טרנספורמציה לכוכבת פופ. חוזרת לריאליטי, כשופטת ב-THE FOUR שתעלה ברשת ב-13 באוקטובר. "אם לפני 11 שנה רציתי שמה שאני עושה יהיה 90% מיוחד, ו-10% מצליח, מובן, נגיש, עכשיו אני רוצה שזה יהיה 90% מצליח ו-10% מיוחד", היא אומרת.

 

בריאיון מתייחסת מקסימיליאן גם לסוגיית ה- MeToo. "אני חושבת שניצלתי ממה שנקרא MeToo, כי דווקא כרוסייה זה דבר שהוא - תקני אותי אם אני טועה בחוויה המשפחתית שלך - אבל רוסיות חייבות להיראות טוב".

 

מזדהה בהחלט.

"ואם לא מחמיאים לך על איך שאת נראית, משהו לא בסדר. אם לא זורקים לך הערה אז עשיתי משהו לא טוב. זה לא פוגעני או פולשני. אני לא מדברת עכשיו על פושעים. אבל גם החוויה של להיות רוסייה ולהגיע לארץ ישראל ולראות את אמא שלי נהנית מהמחמאות שהיא מקבלת כי היא רוסייה והיא קורנת והיא יפהפייה, והיא בלונד והיא זוהר וזה מהמם, זה נפלא, אף אחד פה לא פוגע באף אחד".

 

הרבה לפני שהומצא ההאשטאג של MeToo אמא של מארינה הושיבה אותה לשיחה. "הייתי בערך בת 12, ואמא שלי תפסה אותי ואמרה לי 'את כבר נראית כמו אישה, ואת בנאדם מאוד אוהב, ומאוד אוהבת להתחבק, אבל יש אנשים שמבינים את זה אחרת ממה שאת מתכוונת להעביר, אז את צריכה למנן את זה'. זאת הייתה שיחה מאוד מעצבנת ומבאסת, כי למה אני צריכה לחבק פחות ולאהוב פחות? אבל עצם זה שהיא ניהלה אותה גרם לי להבין שיש פה משהו שאני צריכה לשים אליו לב. זה משפט שהלוואי שהיה אפשר להכניס אותו לכל ילדה, כדי שהן יוכלו לשלוט בזה. אני לא מדברת על אונס חלילה. אבל על הטרדות ופלישה למרחב האישי. זה דבר מאוד פוגע אם אני לא יודעת בעצם מה אני משדרת. הדבר החשוב זה לסמוך על עצמנו שאנחנו יודעות להביע מה שאנחנו רוצות. בין אם זה כן ובין אם זה לא".

 

ושמותר לנו להיות סקסיות?

"ממש מותר לנו להיות סקסיות. בבית שלי, ככל שהתלבשתי יותר חשוף ויותר צמוד, ההורים היו יותר מרימים לי ו'תוסיפי עקבים, איזה רגליים יפות יש לך'. אבא שלי חולה על זה עד היום, ומלא תכשיטים. אבא, אמא, כולם. רק תני לו מיני ו'זה מהמם וזה הדבר, בחורה, בחורה יפה, פרופורציות טובות, זה מדהים'. וכמה שזה יותר חשוף ויותר צמוד, ככה זה יותר יפה".

 

 

הריאיון המלא  במוסף "7 לילות" של "ידיעות אחרונות".
 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: משה נחומוביץ'
מארינה מקסימיליאן
צילום: משה נחומוביץ'
לאתר ההטבות
מומלצים