שתף קטע נבחר

שוג נייט נידון ל-28 שנה בכלא לאחר שדרס אדם למוות

השופט גזר על שוג נייט 28 שנה מאחורי הסורגים לאחר שלפני כארבע שנים הרג אדם כשדרס אותו באמצעות משאית ונמלט מהמקום

כארבע שנים לאחר שאושיית ההיפ-הופ שוג נייט הרג אדם כשדרס אותו באמצעות משאיתו, בית המשפט העליון של לוס אנג'לס פסק כי ייכנס לכלא ל-28 שנה.

 

שוג נייט (צילום: Getty Images)
שוג נייט(צילום: Getty Images)

נייט, מהאנשים החשובים והמוכרים ביותר בהיסטוריה של ההיפ הופ האמריקאי ומנהלו של הלייבל האגדי לשעבר "דת' רואו", דרס את האיש, טרי קארטר שמו, ב-2015. קרוביו של קארטר כינו בבית המשפט את נייט "מגעיל, אנוכי ובושה למין האנושי". גזר הדין ניתן לאחר שנייט הסכים לעסקת טיעון במסגרתה לא יישפט בגין רצח, ויבלה את 28 השנים בכלא בגין הריגה.

 

לפי הדיווחים על המקרה, שהתרחש ב-2015, נייט יצא ממכוניתו והחל בוויכוח מילולי עם שניים מאנשי צוות הצילום של פרסומת שצולמה באזור בהשתתפות ראפרים ידועים. כאשר חזר לרכבו הוא נסע לאחור ודרס את קארטר שעמד מאחורי מכוניתו, ולאחר מכן נמלט מהמקום.

 

אין זו הפעם הראשונה ששוג נייט זוכה לכותרות בהקשרים פליליים, החל מימיו כאיש מפתח בסצנת הראפ האמריקאית של שנות התשעים אשר לקח חלק פעיל במלחמות החוף המזרחי והחוף המערבי של אותן שנים, במהלכה נורה למוות הזמר טופאק שאקור בסתיו 1996 בלאס וגאס - אירוע בו היה נוכח נייט ואף נפצע בעצמו.

 

עוד מאירועי קיץ 2015 - נייט נורה שש פעמים במסיבת טקס פרסי המוזיקה של MTV שאירגן הזמר כריס בראון. כמו כן נעצר בחשד שהיה מעורב בגניבת מצלמה בבוורלי הילס, ואושפז לאחר שהתעלף בתא הכלא שלו, כתוצאה מקריש דם בריאותיו.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים