שתף קטע נבחר

גילח את ראשו והעלה משקל: המהפך של כריסטיאן בייל

כריסטיאן בייל הפך בלתי מזוהה בתפקיד דיק צ'ייני, וויל פארל הוא שרלוק הולמס החדש, קלינט איסטווד חוזר לביים את עצמו אחרי עשור, והמעריצים כועסים על "אקווהמן". טריילרים חדשים

 

לפני כשנה תמונות ראשונות של של כריסטיאן בייל בתור דיק צ'ייני התפרסמו ברשת. זו כמובן לא הייתה הפעם הראשונה שהשחקן שינה את עצמו עבור תפקיד קולנועי (בסרט "המכונאי" הוא השיל 28 קילו), אבל הפעם המהפך היה דרסטי עד כדי כך שהיה קשה לזהות את השחקן יפה התואר. בייל העלה משקל רב לגופו וגילח את ראשו לרגל הסרט החדש של אדם מקיי, Vice, שטריילר ראשון שלו יצא השבוע. 

 

לא רק המהפך של בייל מעניין בהקשר של הסרט הזה, אלא גם שאר חברי הצוות שעובדים עליו. מקיי התחיל את הקריירה שלו בסרטים קומיים עם וויל פארל ("והרי החדשות", "החברה האחרים"), אבל עלה לליגה של הגדולים לפני כשלוש שנים עם סרטו "מכונת הכסף", שעליו זכה באוסקר על התסריט המעובד. הסרט, שנחשב בעיני רבים לאחד הסרטים הטובים שיצאו בשנים האחרונות, מגולל באופן חכם ומהנה את הכשלים שהובילו למשבר הכלכלי בשנת 2008.

 

 

מתוך Vice ()
מתוך Vice

להפקה מצטרפים גם השחקנים סטיב קארל ואיימי אדמס, ואת תפקיד ג'ורג' בוש יגלם זוכה האוסקר סם רוקוול ("שלושה שלטים מחוץ לאבינג, מיזורי"). Vice כאמור יעסוק בסגן הנשיא דיק צ'ייני, שבניגוד לסגנים אחרים בהיסטוריה האמריקנית, היה בעל השפעה רבה בממשל - הוא זה שדחף לצאת למלחמה בעיראק אחרי פיגועי ה-11 בספטמבר. הסרט יצא בדצמבר הקרוב, וסביר להניח שגם נראה אותו בעונת הפרסים הקרובה.

 

Vice יצא לאקרנים בארה"ב ב-21 בדצמבר.   

 

קלינט איסטווד עושה חשבון נפש

The Mule הוא הסרט הראשון של קלינט איסטווד מזה עשור שבו הוא גם מככב בתפקיד הראשי וגם מביים (האחרון היה "גראן טורינו"). הסרט מבוסס על סיפור אמיתי ומגולל את סיפור של ארל סטון, סוחר סמים מבוגר שנתפס בעודו מעביר סמים בשווי של 3 מיליון דולר. לפי הטריילר, נראה שהגיבור עושה חשבון נפש עם עצמו, כשהוא מודה שהוא לא היה אבא טוב וגם לא בעל טוב. בתפקיד חוקר מחלקת הסמים שיעמיד אותו לדין, בראדלי קופר.

 

The Mule ייצא ב-14 בדצמבר בארה"ב.

 

וויל פארל הוא שרלוק הולמס החדש

בעשר השנים האחרונות נראה כי העיסוק בבלש שרלוק הולמס נמצא בעיצומו. ב-2009 יצא הסרט "שרלוק הולמס" בכיכובו של רוברט דאוני ג'וניור, שנה אחרי עלתה הסדרה המופתית "שרלוק" עם בנדיקט קמברבאץ' ושלוש שנים לאחר מכן עלתה לאוויר הסדרה הפחות מוצלחת "אלמנטרי". אבל מתברר שכל זה לא מספיק, והנה יוצא לו עיבוד קולנועי חדש לסיפורי הבלש המפורסם, הפעם מזווית קומית.

 

ב"ווטסון והולמס", וויל פארל הוא שרלוק הולמס וג'ון סי ריילי הוא חברו הטוב ג'ון ווטסון. על הבימוי אמון איתן כהן, לא מצמד האחים המפורסם, אלא במאי שנולד בישוב אפרת והיגר עם משפחתו לארצות הברית, שם השתלב בתעשיית הסרטים בהצלחה רבה ככותב קומי. בין השאר הוא חתום על "גברים בשחור 3", "מדגסקר 2", והיה חלק מצוות הכותבים של "רעם טרופי" האהוב.  

 

"ווטסון והולמס" יצא לאקרנים ב-21 בדצמבר.

 

טעימה מאלטון ג'ון

טארון אגרטון מוכר בעיקר מתפקידו כסוכן הזוטר ב"קינגסמן", אבל נראה שהשנה זה ישתנה. לא רק שאגרטון בן ה-28 יגלם את הגנב הצדיק בעיבוד החדש של "רובין הוד" לצד ג'יימי פוקס בנובמבר הקרוב, אלא שהוא גם יגלם את הזמר האהוב אלטון ג'ון בביוגרפיה קולנועית על חייו.

 

הסרט אמור לצאת במאי 2019 בבימויו של דקסטר פלצ'ר. לצד אגרטון אפשר יהיה למצוא את ג'יימי בל בתפקיד ברני טופין, הפזמונאי ששיתף איתו פעולה בלמעלה מ-40 אלבומים, ואת ברייס דאלאס הווארד בתור אימו של הזמר. עד כה שוחרר רק טיזר קצרצר, כך שאי אפשר לדעת הרבה על איכות הסרט, אבל בהחלט מדובר בפרויקט מסקרן.

 

"רוקטמן" יצא לאקרנים ב-19 במאי.

 

"אקווהמן" - הטריילר שחושף יותר מדי

בכנס קומיקון בניו יורק שמתקיים בימים אלה, נחשף הטריילר המורחב של "אקווהמן", סרט גיבורי העל החדש של DC בהפקת אולפני האחים וורנר. אחרי הכישלונות האחרונים של חטיבת הקומיקס של DC והשמועות על כך שהנרי קאביל ובן אפלק כנראה יסיימו את תפקידיהם בתור סופרמן ובאטמן, משקל כבד מונח על כתפו של הסרט הזה. הפרטים היבשים כבר ידועים: ג'ייסון מומואה יגלם את אקווהמן, ניקול קידמן את אימו ואמבר הרד את מארה, אהובתו. על הבימוי אמון ג'יימס וואן, שידוע בזכות סרטי האימה "המסור" ו"הרוע שבפנים".

 

הטריילר המורחב ארוך ומתפרש על פני חמש דקות שלמות. יש מי ששמח על כך, אבל דווקא המעריצים האדוקים התלוננו שהטריילר חושף יותר מדי. וואן אמר על כך כי "טריילרים מכילים ספוילרים באופן טבעי. אם אתם לא רוצים שיהרסו לכם, אל תראו אותם, אבל אני יכול להגיד זאת - חמש הדקות של הטריילר מגרדות את קצה הקרחון של הסרט הזה". הצפייה באחריותכם בלבד. 

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים