שתף קטע נבחר

שרה סילברמן: "לואי סי קיי אונן לידי כשהיינו ילדים"

הקומיקאית שרה סילברמן סיפרה בריאיון לתוכניתו של האוורד שטרן כי כשהשניים היו ילדים סי קיי נהג לאונן מולה - בהסכמתה. היא הדגישה כי איננה משווה בין המפגשים שלה עם סי קיי בילדות לבין התלונות על הטרדות מיניות שהפנו נגדו חמש נשים

"אני יודעת שאני עומדת להתחרט על זה", אמרה שרה סילברמן היום (ב') בריאיון לתוכניתו של האוורד שטרן - וחשפה כי כשהיא ולואי סי קיי היו ילדים הקומיקאי נהג לאונן מולה, בהסכמתה.

 

"אני מכירה את לואי סי קיי מאז ומתמיד, לא אמציא תירוצים בשבילו, אז בבקשה אל תבינו את זה באופן שגוי, אנחנו קולגות לעבודה", אמרה הקומיקאית והמשיכה: "לפעמים הייתי אומרת 'כן, אני רוצה לראות את זה!'... היינו רק שני חברים, ולפעמים רציתי לראות את זה. זה היה מדהים. לפעמים הייתי אומרת 'לא, זה מגעיל' - ואז היינו הולכים לאכול פיצה".  

 

"לפעמים הייתי אומרת לא - ואז היינו הולכים לאכול פיצה". שרה סילברמן (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
"לפעמים הייתי אומרת לא - ואז היינו הולכים לאכול פיצה". שרה סילברמן(צילום: gettyimages)

סילברמן הדגישה כי המפגשים שלה בילדות עם סי קיי, כיום בן 51, "אינם מקבילים לאלה שנערכו עם הנשים האחרות שמדברות על מה שעשה להן. רק נתנו לעצמנו להיות חופשיים כילדים", אמרה. בהתייחסה לנשים האחרות, סילברמן התכוונה כמובן לכך שבנובמבר האחרון חמש נשים האשימו את סי קיי בהטרדה מינית, עם פרסום תחקיר של הניו יורק טיימס בנושא. לדברי הנשים, סי קיי חשף עצמו ואונן בפניהן בכמה מקרים נפרדים.

 

לואי סי קיי (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
לואי סי קיי(צילום: gettyimages)

בשעתו סי קיי הודה בהאשמות: "הסיפורים האלה נכונים", כתב בהצהרה שפרסם. "אני מתחרט על מעשיי. ניסיתי ללמוד מהם, וגם לברוח מהם. כעת אני מודע להשלכות של המעשים שלי... הדבר הכי קשה לחיות איתו הוא הידיעה שפגעת במישהו אחר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים