שתף קטע נבחר

אז איף: רימייק חדש לסרט "קלולס"

הסרט המצליח משנת 1995 יקבל רימייק קולנועי בניסיון לרכוב על גל ההצלחה של "קלולס" המקורי, שכבר עובד לסדרת טלוויזיה ולמחזה תאטרון. מילה למעריצים: אל תתלו ברימייק החדש יותר מדי ציפיות, מדובר בשלבים מוקדמים מאוד של ההפקה

שר בדרך לאינסטוש: רימייק חדש לסרט "קלולס" נמצא בשלבי הפקה התחלתיים. טרייסי אוליבר, תסריטאית "טיול בנות", תפיק את הסרט עבור אולפני פראמאונט, בעוד שמרקיטה רובינזון, אחת מהכותבות של הסדרה GLOW, תהיה אמונה על התסריט, כך דווח אמש (ה') באתר דדליין.

 

 

"קלולס", בבימויה של איימי הקרלינג, היה להיט גדול עם יציאתו בשנת 1995 והפך לקאלט קולנועי עליו גדלו בני נוער רבים. זהו סיפור התבגרותה של שר הורביץ, נערה עשירה מבוורלי הילס שמתעניינת בעיקר בבגדים, נעליים והטלפון הסלולרי שלה. כדי להפוך לאדם טוב יותר היא מחליטה לעשות "מייקאובר" לנערה חדשה מבית הספר. הסרט מבוסס בחופשיות על הרומן "אמה" של ג'יין אוסטין וכדי לעשות תחקיר מהימן על סגנון הדיבור העדכני של בני הנוער הקרלינג בילתה ארבע שנים עם תלמידי תיכון.

 

בסרט כיכבו שחקנים אלמונים שהפכו לשמות גדולים כמו אלישה סילברסטון, פול ראד ובריטני מרפי המנוחה והוא הרוויח 56 מיליון דולר בקופות. זהו לא הניסיון הראשון לרכב על גל ההצלחה של הסרט, כבר הייתה סדרת ספינאוף בעלת אותו השם ובעוד כחודש יעלה המחזה "קלולס" באוף-ברודווי בכיכובה של דאב קמרון בתפקיד הראשי. כאמור, כרגע ההפקה נמצאת בשלבים מאוד מוקדמים והסיכוי שכל העניין יבוטל בהחלט קיים (לשמחת או אכזבת המעריצים).

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים