שתף קטע נבחר

נאום הזעם של אופירה אסייג נגד משפחת נתניהו: "הטלפון קרס מהודעות"

בעקבות נאומה הנוקב נגד ראש הממשלה ומשפחתו בתוכנית "אופירה וברקוביץ'", אופירה אסייג זכתה לאלפי הודעות תמיכה: "קרוב ל-5,000 הודעות בשעתיים גם מהשמאל וגם מהימין", סיפרה לחבריה

 

"אופירה אסייג קיבלה קרוב ל-5,000 הודעות תמיכה בשעתיים", כך מספרים בסביבתה של מגישת הטלוויזיה לאחר שאתמול (ו') נשאה מונולוג חריף במיוחד נגד ראש הממשלה ומשפחתו כתגובה לפוסט שכתב נגדה יאיר נתניהו.

 

"השבוע עברתי מה שרבים עברו לפני. למה? כי ככה משפחת נתניהו החליטה! לא תזרום איתם, לא תתיישר איתם - תחטוף!", אמרה בתחילת התוכנית "אופירה וברקוביץ'" ששודרה בקשת והמשיכה: "בתחילת השבוע, בפתח ישיבת הממשלה, פתחה שרת התרבות והספורט את הישיבה בהגנה על בנו של ראש הממשלה. לא בנושאים דחופים אחרים, לא בנושאי ספורט ותרבות שבהם היא אמורה לעסוק, אלא בלכנות אותי אישה רעה. לא יודעת אם משפחת נתניהו והגברת רגב יודעים, אבל מאז שניתנה לי זכות הבחירה הצבעתי רק למפלגות הימין ככה זה אצלנו שנולדים בפריפריה, סובלים ומצביעים. אבל השבוע יאיר נתניהו קרא לי שמאלנית. כי הרי כבר ברור מזמן שאצל משפחת נתניהו מי שלא מסכים הוא שמאלני. ושמאלני זו קללה".

 

 

אופירה אסייג אייל ברקוביץ' ()
אופירה אסייג אייל ברקוביץ'

בסביבתה של אסייג מספרים כי לשכת ראש הממשלה לא יצרה עמה קשר אחרי הנאום בן שלוש הדקות מאמש, וגם לא עם אייל ברקוביץ', שסיפר בתוכנית כי התקשר לראש הממשלה וביקש ממנו להסיר את הפוסט של בנו, יאיר, נגד אסייג.

 

"הטלפון של אופירה קרס מהודעות, היא קיבלה תמיכה מאנשים מהשמאל ומהימין", אמר מקורב למגישה והוסיף כי אסייג עבדה על הנאום במשך שלושה לילות. בסופו של דבר העבודה השתלמה לא רק בתמיכה הנרחבת שהיא קיבלה, אלא גם ברייטינג לתוכנית שהגיע אתמול ל-7.5 אחוזים, עלייה של אחוז וחצי מהתוכנית ששודרה בשבוע שעבר, והנתון הגבוה ביותר בשבעת החודשים האחרונים.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים