שתף קטע נבחר

יורדים לאילת: פסטיבל הג'אז החורפי

הפסנתרן הקובני הארולד לופה-נוסה, וילד הפלא הברזילאי מישל פיפוקיניה יופיעו בפסטיבל הג'אז באילת שייפתח ב-14 בפברואר. גם יוני רכטר יהיה שם עם "התכוונות", אסתר רדא עם "לא סטנדרטיים" ושי צברי ומארק אליהו

המהדורה החורפית של פסטיבל הג'אז באילת תתקיים בבתי המלון בעיר הדרומית במשך שלושה ימים, בין התאריכים ה-14 ועד ה-16 בפברואר, בניהולו האמנותי של דובי לנץ. זו השנה התשיעית שפסטיבל הג'אז באילת מתקיים גם בחורף, והוא יכלול מופעים, כיתות אמן ובמת ג'אם סשן מסורתית.

 

 

פיפוקיניה (צילום: Rigas Ritmi)
פיפוקיניה(צילום: Rigas Ritmi)

השנה יגיעו לפסטיבל מגוון מופעי ג'אז מרחבי העולם, את הפסטיבל יפתח פסנתרן הג'אז הקובני הנודע הארולד לופז-נוסה. כמו כן יופיע נגן הבס מישל פיפוקיניה שמכונה ילד הפלא הברזילאי, החצוצרן הגרמני מרקוס שטוקהאוזן, הרביעייה הסרבית NAKED ופסנתרן הג'אז הפולני מרצ'ין מאסצקי במופע ביג בנד ובמופע דואו.

 

 

אסתר רדא (צילום: שרבן לופו)
אסתר רדא(צילום: שרבן לופו)

בגזרה המקומית, יוני רכטר יחזור עם ההרכב שלו לאלבום הבכורה "התכוונות", אנסמבל הג'אז הירושלמי "לא סטנדרטים" ואסתר רדא יעלו הפקת מקור, מאיה בלזיצמן ומתן אפרת יעלו מופע מיוחד עם שלישיית כלי מיתר, מארק אליהו ושי צברי יופיעו יחד, וההרכב הבינלאומי שלוש יארח את הזמרת טולה. עוד תוכלו למצוא בפסטיבל גם מופע של להקת האינדי פולק הקולקטיב ואת דניאל זמיר וניצן בר שישיקו מופע חדש ומשותף.

 

 

NAKED ()
NAKED

שי צברי ומארק אליהו (צילום: זוהר רון)
שי צברי ומארק אליהו(צילום: זוהר רון)

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אילן בשור
יוני רכטר
צילום: אילן בשור
לאתר ההטבות
מומלצים