שתף קטע נבחר

אריאל זילבר שר על השומרון: "זו הסיבה שאנחנו פה"

"חבל מאוד שלקח כל כך הרבה זמן להוציא שיר על השומרון. צריך להביא למודעות שזה המקור שלנו", אמר הזמר עם צאת שירו החדש "כביש 5". האזינו לשיר

 

"זה השומרון שלנו, 70 שנה לישראל ואלפי שנים לשומרון", אמר אריאל זילבר בהודעה עם יציאת שירו החדש "כביש 5", המוקדש לשומרון. "צריך מדי פעם לעשות שיר לשומרון. זה הזמן. חבל מאוד שלקח כל כך הרבה זמן להוציא שיר על השומרון. צריך להביא למודעות שזה המקור שלנו, פה היה יהושוע עם כל העם. זה הערש שלנו והסיבה שאנחנו פה".

 

את השיר כתבה תושבת השומרון נעמה זנבר על געגועיה לחברה, ולצד זילבר משתתפת בו מקהלת לשם. "השיר מדבר על געגועים לחבר ילדות, אבל גם מסתתרת שם זעקה - הקריאה של השומרון לעם ישראל לשוב אליו", היא אומרת. "יש בזה הרבה מהתחושות של תושבים בשומרון, שמבקשים מחבריהם בשאר המדינה להתגבר על התחושה הזו של מגורים מעבר להרי החושך ולהגיע להתחבר".

 

"לזה אני קורא החרם השקט", אמר ראש מועצת השומרון יוסי דגן. "זה חרם שלא מדברים עליו אבל אני בטוח שהוא מורגש עבור תושבי השומרון ועבור רבים אחרים במדינה. אין ספק שיש כאן המון חומרים ליצירה וזה אחד האזורים המדוברים בעולם לטוב או לרע, אבל אמנים חוששים לעסוק בנושא מחשש לחרם של 'הברנז'ה'. אנחנו שמנו לנו למטרה להילחם בחרם הזה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אריאל זילבר. שר אל השומרון
לאתר ההטבות
מומלצים