שתף קטע נבחר

בנדיקט קמברבאץ': "מה זאת אומרת אם סנטה קלאוס אמיתי?!"

ניתן היה לצפות שכמו הדמויות הציניות שהוא מרבה לגלם, גם בנדיקט קמברבאץ' יהיה עוקצני כלפי תקופת החגים. אבל בראיון לרגל תפקידו ב"הגרינץ'", הוא דווקא מתמסר לגמרי לאווירת חג המולד. "צריך לעשות חולצה: אנשים - לא מתנות!", הוא אומר, ונפגע כשהכתב שלנו מפקפק בסנטה קלאוס. צפו

 

השחקן בנדיקט קמברבאץ' כבר רגיל לגלם דמויות ציניות ועוקצניות. לכן אין זה מפתיע למצוא אותו מדבב כעת את הגרינץ' - היצור הירוק מספרו של דוקטור סוס, ששונא את חג המולד ומתכנן להרוס אותו. 

 

גם אם בישראל הגרינץ' מעט פחות מוכר, מעבר לים מדובר באחד מספרי הילדים האהובים והפופולריים ביותר, שכבר זכה לעיבודים קולנועיים רבים (המוכר שבהם הוא סרטו של רון האוורד עם ג'ים קארי משנת 2000). בריאיון לרגל יציאתו של הסרט החדש לאקרנים, קמברבאץ' מסביר שלא חייבים להכיר את העלילה או לחגוג את חג המולד כדי ליהנות ממנו.

 

"רוח חג המולד נוגעת לזמן משפחתי, לאפשרות לרדת מתחת לראדר ולהיות נוכח עם מי שאתה אוהב - בני המשפחה והחברים שאיתם אתה חוגג", הוא אומר ומוסיף, "זה סיפור שמשחרר אנשים מעוינות ומנקמה שעלולים להיווצר אצל בני אדם בודדים. כל זה קורה דרך ילדה קטנה שרוצה לעזור לאימא שלה ומציעה מחילה לייצור הזה. זה גורם ללב שלו לגדול מחדש בשתי מידות לממדים הנכונים".

בנדיקט קמברבאץ' (צילום: Fred Thornhill, Reuters )
בנדיקט קמברבאץ'(צילום: Fred Thornhill, Reuters )
 

אבל אם הייתם מצפים שקמברבאץ' יהיה ציני כלפי תקופת החגים, תתפלאו לגלות שהוא ההפך הגמור מהגרינץ', ושהוא מלא ברוח חג משובבת. "רוח החג שלי משתנה כל הזמן, אבל בסופו של דבר הכול מסתכם בבילוי המשותף עם המשפחה והחברים. הזכרונות שלי מחג המולד נוגעים לאנשים ולא למתנות. צריך לעשות מזה טישרט: 'אנשים, לא מתנות!'".  

 

אם סנטה קלאוס היה אמיתי?

"למה אתה מתכוון אם?"

 

לא גדלתי על סנטה קלאוס, אז אני מרשה לעצמי להטיל בו ספק. אבל אם הוא אמיתי והוא יופיע בימינו אלה בניו יורק או בכל מקום אחר בעולם, בחברה הצינית שלנו?

"הייתי מבקש ממנו להעניק פחות מתנות עם פלסטיק".

 

אבל איך החברה תקבל אותו, הוא עלול להיתפס כתמהוני בימינו, לא?

"כי הוא פורץ לבתים, אבל לא כדי לגנוב אלא כדי להעניק? הוא ייקח את מה שישאירו בשבילו, חתיכת עוגה או יין פורט שזה חלק מהמסורת בחלק מהמדינות. אני לא יודע, אני חושב שיש אנשים אחרים שאני יותר אחשוש מהם כשהם יכנסו לביתי דרך הארובה בחג המולד. אני אקבל אותו בברכה".

 

לריאיון המלא צפו בוידאו שבתחילת הכתבה.

 

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים