שתף קטע נבחר

הטריילר של "הנוקמים" החדש שובר את כל השיאים

ב-24 השעות שחלפו מאז צאתו, הטריילר ל"הנוקמים: סוף המשחק", צבר 289 מיליון צפיות - והפך לטריילר הכי נצפה אי פעם תוך יממה מפירסומו

הטריילר ל"הנוקמים: סוף המשחק", שיצא ביום שישי האחרון, התברג למקום הראשון, והפך לטריילר הנצפה ביותר אי פעם ביממה הראשונה שלאחר פרסומו. זאת לאחר שתוך 24 שעות צפו בו לא פחות מאשר 289 מיליון צופים. בכך נשבר השיא הקודם, שהיה שייך לטריילר של "הנוקמים: מלחמת האינסוף", ובו צפו 230 מיליון. במקום השלישי ניצב כעת הטיזר לגרסת הלייב אקשן של "מלך האריות", שיצא ממש לאחרונה, והספיק לצבור 230 מיליון צפיות.

 

כצפוי, לאור עלילת הסרט הקודם, הטריילר עורר התרגשות רבה בקרב המעריצים. "הנוקמים: מלחמת האינסוף" הסתיים - זהירות, ספוילר - בנקישת אצבע קטלנית של תאנוס שהשמידה חצי מהאנושות, כולל כמה גיבורי-על אהובים ובהם ספיידרמן, הפנתר השחור ודוקטור סטריינג'. בטריילר החדש, אף אחד מהגיבורים הנעלמים לא מופיע - ובמקומם מגיחה חבורת הנוקמים המקורית, ובראשה איירון מן, קפטן אמריקה והאלמנה השחורה, שמנסים להתמודד עם ההתפתחויות. 

 

"הנוקמים: סוף המשחק" ייצא ב-25 באפריל. על בימויו אמונים האחים רוסו, שביימו גם את הסרט הקודם ואת שני סרטי "קפטן אמריקה". זה יהיה סרטו האחרון של כריס אוונס בתור קפטן אמריקה, ובמובן מסוים הסרט אמור לסיים את עידן הנוקמים במתכונתו הנוכחית כדי לתת מקום לגיבורים הצעירים של היקום כמו ספיידרמן, הפנתר השחור וקפטן מארוול.      

 

 

    

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
טוני סטארק מיואש. "הנוקמים: סוף המשחק"
לאתר ההטבות
מומלצים