שתף קטע נבחר

ברנדה בחוץ, קלי בפנים: "בוורלי הילס 90210" חוזרת

רשת CBS עובדת על חידוש לסדרה המצליחה משנות ה-90, ולפי דיווחים באתרי הבידור, רוב השחקנים מהסדרה המקורית ישתתפו בגירסה החדשה. קבלו את כל הפרטים

תתאמנו על לחיצת הידיים הסודית: "בוורלי הילס 90210", הסדרה הכי מדוברת של שנות ה-90 מתוכננת לחזור למרקע בגירסה מחודשת. הפעם, ולהבדיל מהחידוש הפחות מצליח, "90210", שעלה בשנת 2008, צוות השחקנים המקורי אישר את השתתפותו. רובו לפחות.

 

בוורלי הילס 90210 ()
חברי הקאסט המקורי של "בוורלי הילס 90210"

לפי אתרים בחו"ל, בין צוות השחקנים המקורי שהסכימו להשתתף בחידוש, אפשר למצוא את ג'ייסון פריסטלי (ברנדון), ג'ני גארת' (קלי), טורי ספלינג (דונה), איאן זירינג (סטיב), בריאן אוסטין גרין (דיוויד) וגבריאל קרטיס (אנדריאה). השחקנים שאנון דוהרטי (ברנדה) ולוק פרי (דילן) לא אישרו את השתתפותם בחידוש נכון לעכשיו, אך יש איתם מגעים.

 

הסדרה המקורית נוצרה על ידי דארן סטאר תחת ידו של המפיק האגדי אהרון ספלינג. "בוורלי הילס" שודרה בין השנים 1990-2000 ברשת Fox וכעת, הגירסה המחודשת תשודר ברשת CBS - שלא אישרו ולא הכחישו את הידיעה. הכותבים והמפיקים בפועל של הסדרה החדשה יהיו מייק צ'סלר וכריס אלברגיני, שעבדו עם רשת CW על "90210" ועל הסדרה של טורי ספלינג, So Notorious.

 

לא אישרו עדיין את השתתפותם בחידוש. לוק פרי ושאנון דוהרטי ()
לא אישרו עדיין את השתתפותם בחידוש. לוק פרי ושאנון דוהרטי

טורי ספלינג עצמה רמזה לפני מספר חודשים כי החבורה הישנה תחזור לתיכון ווסט בוורלי, כשהעלתה תמונה שלה ושל גארת' באינסטגרם, עם ההאשטג #דונהוקלילנצח.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים