שתף קטע נבחר

בשידור חי: גאולה אבן הודיעה על פרישתה מהגשת החדשות

בעקבות ההכרזה על בחירות ומעורבותו של בעלה גדעון סער בפוליטיקה, הודיעה גאולה אבן על פרישה: "מסיימת את תפקידי", אמרה המגישה - שתפסיק להגיש את מהדורת החדשות המרכזית של כאן, אך תמשיך לעבוד בתאגיד. "אוהב אותך וגאה בך", כתב סער בטוויטר

 

 

גאולה אבן פרשה הערב (ב') בשידור חי מהגשת החדשות בתאגיד השידור הציבורי: "זאת הייתה המהדורה האחרונה של חדשות הערב בהגשתי", אמרה. "הייתה לי זכות גדולה להוביל את המהדורה המרכזית מאז הקמת התאגיד ואני רוצה להודות להנהלה, לכם אלדד קובלנץ וברוך שי, על האמון, על החופש המקצועי ועל הגיבוי המלאים שנתתם לי. אני מודה למנהליי על כך שקיבלו את בקשתי לסיים את תפקידי זה".

 

לפני כשנה וחצי הוחלט בתאגיד כי אבן תגיש את מהדורת החדשות המרכזית. כעת, לאור ההודעה על פרישה מתפקידה, היא תמשיך לשמש מגישה בתאגיד אך לא במהדורה המרכזית - אותה יגישו מיכל רבינוביץ' ורומי נוימרק עד שתמונה מגישה קבועה.

 

גאולה אבן ()
גאולה אבן בעת ההודעה על פרישה

אבן נשואה לשר החינוך לשעבר, גדעון סער, שהתפטר לפני כשלוש שנים וחצי מתפקידו בכנסת ובממשלה ולקח פסק זמן מהחיים הפוליטיים, אולם חזר לפוליטיקה בשנה האחרונה. לפני כחודש היה מעורב בסערה פוליטית מול ראש הממשלה נתניהו, ואבן נאלצה להעביר את הטיפול בידיעה לכתב הפוליטי של תאגיד השידור הציבורי, זאת בשל ניגוד עניינים. כעת, עם ההכרזה על הבחירות הקרובות שייערכו ב-9 באפריל, אבן נאלצה להתפטר מתפקידה.

 

עם הודעת הפרישה של אשתו, צייץ גדעון סער בטוויטר: "'רבות בנות עשו חיל ואת עלית על כלנה׳, אוהב אותך וגאה בך, גאולה!".

 

אבן בת ה-46 החלה את דרכה ברשות השידור בתחילת שנות התשעים, כארבע שנים אחר כך, כשהיא בת 25 בלבד, מונתה לתפקיד מגישת מהדורת החדשות המרכזית במקומו של חיים יבין שפרש, אולם מאוחר יותר חזר ואבן נאלצה לחדול מההגשה.


 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים