שתף קטע נבחר

דודו פארוק: "אני הולך להיות ראש הממשלה"

אחרי שהוכתר כגבר הסקסי של ישראל, דודו פארוק משיק קמפיין לראשות הממשלה. בריאיון באולפן ynet הוא מסרב לחשוף את שם המפלגה שלו אבל נותן ביצוע מפתיע ללהיט "אלירן סבג" - אז מה גרם לו לעזוב את האולפן באמצע? צפו

 

 

 

דודו פארוק הוא כבר מזמן לא תופעת מחתרת של הנוער: בין פרסומת לקונדומים לזכייה בתואר "הגבר הסקסי של ישראל", הוא משיק בימים אלו קמפיין לראשות הממשלה, לא פחות ולא, הוא לא מוכן לחשוף את שם המפלגה שלו. היום (ה') הוא נחת באולפן ynet לבצע את "אלירן סבג" מלווה בלהקה שלמה שכללה גם צ'לו, דרבוקות וגיטרות חשמליות - ותלווה אותו במופע הגדול הראשון שלו בהאנגר 11 בשבוע הבא. צפו

 

דודו פארוק אולפן YNET ()
דודו פארוק מופיע באולפן ynet
 

 

איך זה קרה, היית מחתרתי.

"זה לא סותר. גם במחתרת הייתי שומע מוזיקה עם כינורות וצ'לו, זה אומר שאני לא מחתרתי? אני לא מחפש להיות מחתרת, אני הולך להיות ראש ממשלה איך אני אהיה מחתרת? אני הולך להיות הלמעלה של המדיה, מחתרת זה בלמטה".

 

גם בריאיון פנים מול פנים, אורי קומאי שמגלם את דודו פארוק, מסרב לוותר על הדמות וטוען כי הוא בכלל לא רצה להיות זמר מצליח, "נחטפתי לשם", הוא אומר אבל טוען שהמוזיקה שלו אמיתית. "אני עושה הרבה סוגים של מוזיקה. אתם תראו בשירים הבאים, מקצבים שעוד לא היו פה, דברים חדשים ואתם תבינו. כבר עכשיו אני דוחף דברים בקטנה, מי שמוזיקאי ישים לב".

 

 

איזה מוזיקה אתה שומע בבית? מה השפיע עליך?

"מלא דברים. עופר לוי זה הבסיס של להוציא הכל, לפרוק, לבכות. יש גם מטאל, מרוקאית, המון דברים".

 

אתה רוצה להיות הזמר הלאומי של ישראל?

"אני לא רוצה כלום, אני רוצה לעשות את מה שטוב לי, את המוזיקה שלי, את הרגש שלי לפרוק אותו החוצה".

 

דודו פארוק אולפן YNET ()
ראש הממשלה הבא?
 

הוא זכה ללא מעט ביקורת בעיקר על מילות השירים הבוטות שלו, אבל אותו זה לא מעניין, "אני חושב שמי שקולט, וזה הרבה אנשים, ולא סתם מקשיבים לי כל כך הרבה קהל, אז כפרה עליו וסחתיין עליו, ומי שלא לא", האו אומר ומוסיף, "אני מבין שאנשים יבקרו, הם רק רוצה לדבר שטויות, אני רוצה להוציא החוצה, אני לא משאיר פנימה. כשילד יורד לקיוסק ורואה איזה מוכר בקיוסק שם כאפה למישהו, או עובר, רואה את אמא שלו רואה 'משחקי הכס', רואה בחורה נשחטת, זה יותר טוב ממה שאני עושה?"

 

אז כולם צבועים כי "משחקי הכס" מתקבל בחיבוקים ומה שאתה עושה, אנשים מצקצקים כי נוח להם?

"כן, אני לא אומר שצריך להוריד את משחקי הדבר הזה, אני אומר שהשורש של הבעיה לא באמנות, זה מה שנוצר בגלל הבסיס שהוא הבעיה. אנשים מתעסקים בי, בכל המסביב, במקום לטפל בשורש. שהדור הישן יותר יכחד מהעולם אז יהיה דור חדש, יותר פתוח, מבין, חכם".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים