שתף קטע נבחר

צפו: ג'ורג' קלוני חוזר לטלוויזיה

20 שנה בדיוק אחרי שעזב את ER, חוזר קלוני למסך הקטן עם "מלכוד 22", מיני סדרה שאפתנית ומדוברת במיוחד. את העיבוד לספר האייקוני הוא גם הפיק וביים, אבל יותר מעניין לראות אותו בתפקיד קולונל שייסקופף הסדיסט

הסדרה החדשה של ג'ורג' קלוני, "מלכוד 22", תגיע למסכים ב-17 במאי, וכעת נחשפת הצצה ראשונה של ענקית הסטרימינג הולו לעיבוד של הרומן הסאטירי מאת ג'וזף הלר על מלחמת העולם השנייה.

 

הפרויקט היוקרתי מסמן את שובו של קלוני למסך הקטן אחרי 20 שנה בדיוק, כשעזב את הסדרה ER. ב"מלכוד 22" קלוני יגלם את המפקד הסדיסטי קולונל שייסקופף, תפקיד קטן יחסית, מאחר והוא מפיק את המיני סדרה ואף ביים שני פרקים מתוך השישה.

 

העלילה, בתמצית: קצין בשם ג'ון יוסאריאן מוצב בטייסת הפצצה ליד חופי איטליה במלחמת העולם השנייה, ומתאר את ההתרחשויות האבסורדיות סביבו מנקודת מבטו - כאשר האויב הגדול הוא לאו דווקא הגרמנים, כמו הבירוקרטיה הצבאית. בעקבות האימה שהוא חווה בטיסותיו והפחד שימות כמו חבריו לצוות, הוא לבקש להשתחרר מהטייסת - בטענה שהוא משוגע. אלא שאם הוא רוצה להשתחרר מהשירות בגלל הסכנות הכרוכות בתפקיד, הוא כנראה חושב בהיגיון, ולכן אינו משוגע. מכאן, שם הספר.

 

ג'ורג' קלוני מלכוד 22 (מתוך
(מתוך "מלכוד 22")

לתפקיד יוסאריאן לוהק כריסטופר אבוט ("בנות", "החוטאת"), ולצידו נראה גם את יו לורי ("האוס") שמגלם את דמותו של הקצין דה קוברלי, קייל צ'נדלר ("אורות ליל שישי", "קשר דם") כקולונל קאתקרט. הסדרה תעלה בישראל ב-yes.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מתוך "מלכוד 22"
מתוך "מלכוד 22"
מתוך "מלכוד 22"
לאתר ההטבות
מומלצים