שתף קטע נבחר

שפיטה על ההופעה שבוטלה: "לא לועגת לערבים ולמזרחים אלא לאנשים תקועים"

לאחר שהופעתה במכללת תל אביב יפו בוטלה עקב מחאת סטודנטים שמוצאים את דמותה פוגענית, שפיטה לא נשארת חייבת: "עיוני, תעשה איזה שאכטה, תשתחרר נשמה", היא מטיחה בפחרי סעיד, סטודנט במכללה שנמנה על המתנגדים. סעיד: "חיקוי ציני ווולגרי של ערבייה"

 

 

את הבשורה על כך שהופעתה במכללת תל אביב-יפו בוטלה, קיבלה שפיטה בהודעת סמס. "נציגת המכללה אמרה לי 'שפיטה, שאט עפ, אל תבואי'", היא אומרת בריאיון ל-ynet, לאחר שסטודנטים מהמכללה מחו על קיום הופעה בשטח המכללה והביאו כאמור לביטולה. "את יודעת מה אני שמה על כולם. הרסו לי את הבריאות עם הידיעה החדשותית הזאת", אומרת הזמרת בעלת אלף התלבושות לאולפן ynet 

 

הסבירו לך למה ביטלו?

"יש כמה סטודנטים ששפיטה באה להם רע, והם התבכיינו התבכיינו התבכיינו, בכו בכו בכו, מרמורים גידג'דורים, ובסוף הצליחו לשכנע. שפיטה זה לא לכולם, וזה בסדר. זו אומנות"

 

"מה שהיא מייצגת זה גזעני ופוגעני", אומר ל-ynet פחרי סעיד, סטודנט במכללה שנמנה על המתנגדים להופעה. "זה ניצול ציני, חיקוי ציני ווולגרי של ערביה, והיא מתפרסמת בזכות כך. לי אין בעיה שתתפרסם, תעשה כסף, תעשה שמח לכולם, אבל אם זה במכללה שאני לומד בה זה אומר שאני לוקח בזה חלק, משלם מהכיס שלי, ואני לא מסכים לזה". ושפיטה, מצדה, לא נשארה חייבת: "עיוני, תעשה איזה שאכטה, תשתחרר נשמה".  

 

ידיעות ()
"אתם יבשים". שפיטה

 

את באמת עושה דמות גזענית לטעמך?

"זה משעמם לי את התחת הדיבור הזה. אתם יבשים. מה אתה רוצה, לבאס את כל החברים שלך לכיתה? קח ספר, לך לספרייה, תעשה שיעורי בית, תתקדם הלאה. לא אכפת לי לא גזע, לא מין, להופיע לכלבים, חתולים וארנבות, אני באה לעשות פאן. מי שלא טוב לו - לבריאות".

 

פחרי, אולי אתם מנתבים את המאבקים שלכם למקומות הלא נכונים?

"אני מבין שזו דמות לא רצינית. אני מבין ששפיטה בעצמה היא בן אדם לא רציני בכלל. זה בסדר. אבל אני מרגיש לעג מעצם העובדה שהיא מקצינה מה זה מבטא ערבי, ומה זה ערבי בכללי".

 

"שפיטה לא לועגת. לא לערבים, לא למזרחים", מסנגרת הזמרת על דמותה. "שפיטה לועגת לאנשים תקועים, מרובעים שלא יוצאים מהקופסא. וזה שאתם לא רואים את זה זו בדיוק הבעיה שלכם. אבל לבריאות, מה אכפת לי".

 

אולי תיפגשו, כי נראה לי שיש פה קצר בתקשורת

שפיטה: "זו תהיה הפגישה הכי משעממת בעולם".

סעיד: "הייתי מעדיף לא להיפגש עם אנשים פחות אינטליגנטים ממני".

 

שפיטה, שמענו שאת מציעה את שירותייך לאוניברסיטת תל אביב בחינם, נכון? שם שמחו לקבל אותך?

"הופעתי שם, איזה קהל לפרצוף. אני בטוחה שגם באקדמית תל אביב יפו יש קהל של משוגעים שרק חיכו שאני אבוא וארים להם. וזה רק קומץ. והרבה פעמים דווקא קומץ דופק את כולם".

 

"זה לא עניין של קומץ. מה שאת עושה מאוד פוגעני", מוסיף סעיד. "גם אם זה היה בן אדם אחד במכללה שאת פוגעת בו". ושפיטה חותמת: "אתה בוחר להיפגע. אז לך תיפגע, ולך תתבכיין".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דנה קופל
"להיפגע זו בחירה". שפיטה
צילום: דנה קופל
לאתר ההטבות
מומלצים