שתף קטע נבחר

רשמית: בוורלי הילס חוזרת, אבל עם טוויסט

רשת פוקס אישרה כי התוכנית המיתולוגית תחזור בקיץ הקרוב עם רוב חברי הקאסט המקורי, 19 שנים אחרי שירדה מהמסכים. הטוויסט: היא לא תגולל את קורותיהם של הדמויות במתכונת העלילתית הקודמת

עכשיו זה רשמי: 19 שנה מאז שירדה מהמסכים, התוכנית המיתולוגית "בוורלי הילס 90210" חוזרת לשישה פרקים ברשת פוקס בקיץ הקרוב. ג'ייסון פריסטלי (ברנדון), ג'ני גארת (קלי), איאן זירינג (סטיב), גבריאל קרטריס (אנדראה), בריאן אוסטין גרין (דיוויד) וטורי ספלינג (דונה) יקחו חלק בסדרה החדשה. שאנון דוהרטי (ברנדה) ולוק פרי (דילן) עוד לא אישרו את השתתפותם, אבל הרשת טוענת שהדלת פתוחה בפניהם.

 

בוורלי הילס 90210 ()
בוורלי הילס 90210

רגע לפני שאתם מתקשרים בהתרגשות לכל החברים מחטיבת הביניים, הסדרה תחזור במתכונת קצת שונה: "90210" - כך הוחלט שיקראו לחידוש - לא תהיה המשך דרמטי ועלילתי רגיל, אלא תעסוק בקאסט השחקנים שמאחורי הסדרה, שמחליטים שהגיע הזמן לעשות רימייק לסדרה, ומגלים שהדרך לשם רצופה מכשולים והדרמה האמיתית נמצאת בעצם מאחורי הקלעים.

 

"בוורלי הילס 90210 השאירה חותם על תרבות הפופ ועל דור שלם", אמר נשיא חברת פוקס, "המורשת החזקה שלה היא חלק חשוב בדי.אן.איי של הרשת - סיפורים אמיצים שלא סופרו בשום מקום ודמויות גדולות מהחיים. אנחנו נרגשים להביא בחזרה את הקאסט המקורי של 90210".


הסדרה המקורית עלתה לשידור ב-1990 ורצה במשך עשר עונות. היא עקבה אחרי חבורת בני נוער בשכונה היוקרתית בוורלי הילס. זו לא הפעם הראשונה שרשת פוקס מנסה להחיות את המותג, וכבר הייתה סדרה שהייתה אתחול מחדש לסדרה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים