שתף קטע נבחר

דנה ויס התנצלה על "דברים שלא היו צריכים להיאמר" על יאיר נתניהו

מגישת החדשות נתפסה אומרת "ילד קקות" על בנו של ראש הממשלה, בזמן שצילמה אותו ממתין ברכב ליד המטוס, עד שצוותי הצילום יעזבו את שדה התעופה. כשנחתה בוושינגטון, התנצלה על הדברים. נתניהו הגיב על דבריה ברשתות: "לא יותר מתעמולת שמאל"

תקרית מביכה למגישה דנה ויס: אמש (שבת) המתינה כתבת חברת החדשות לעליית ראש הממשלה בנימין נתניהו, רעייתו שרה ובנו יאיר לטיסה לוושינגטון, ותיעדה את הבן ממתין ברכב עד ליציאת הצלמים משדה התעופה. בתיעוד שהעלתה ויס בעצמה לטוויטר היא נשמעה קוראת ליאיר נתניהו "ילד קקות".

 

בהמשך, עם נחיתתה בוושינגטון, התנצלה ויס בחשבון הטוויטר שלה. "רק עכשיו נחתנו ושמתי לב שבסרטון שהעלתי אמש נאמרו דברים שלא היו צריכים להיאמר. אף אחד לא הצטער על סרטון שהוא עוד לא העלה. זה לא הסגנון שלי ואני מתנצלת על כך". עם זאת, ויס הכחישה כי אמרה את המילה "אוטיסט".

 

יאיר נתניהו ודנה ויס (צילום: יריב כץ, אמיר מאירי)
יאיר נתניהו ודנה ויס(צילום: יריב כץ, אמיר מאירי)

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, הגיב לה וכתב: "אני שמח שדנה ויס הוכיחה כמה אובייקטיבים ומקצועיים כל 'העיתונאים' בערוץ התעמולה 12. אין לי מילים להודות לך על תרומתך לקמפיין הליכוד. דרך אגב יאיר לפיד איפה אתה? על אותה מילה קפצת בחמת זעם על דודי אמסלם".

 

גם ראש הממשלה הגיב על אמירתה של ויס וכתב ברשתות: "דמיינו מה היה קורה אם עיתונאי ימני היה מדבר ככה על הבן של לפיד או גנץ. המסיכה הוסרה ושוב התברר ש"התקשורת האובייקטיבית" היא לא יותר מתעמולת שמאל... בושה. הם לא יחליטו. ניפגש בקלפי".

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יריב כץ, אמיר מאירי
יאיר נתניהו ודנה ויס
צילום: יריב כץ, אמיר מאירי
לאתר ההטבות
מומלצים