שתף קטע נבחר

הנכדה של מוסוליני נגד ג'ים קארי

השחקן צייר את ההוצאה להורג של הרודן האיטלקי והעלה לטוויטר, יחד עם הכיתוב "לאן פאשיזם מוביל". נכדתו של מוסוליני, חברת הפרלמנט אלסנדרה מוסוליני, לא עברה על הציוץ בשתיקה

השחקן ג'ים קארי ("המסכה", אייס ונטורה") נקלע לעימות בטוויטר עם נכדתו של הרודן האיטלקי בניטו מוסוליני, אלסנדרה, חברת הפרלמנט האיטלקי. השחקן העלה לרשת החברתית איור שצייר של הרודן והפילגש שלו תלויים, וכתב: "אם אתם תוהים לאן פאשיזם מוביל, פשוט תשאלו את בניטו מוסולינו והפילגש שלו קלריטה".

 

הנכדה הכועסת של מוסוליני (מנהיג המפלגה הפאשיסטית באיטליה בתקופת מלחמת העולם ה-II שחבר להיטלר), כתבה לו בתגובה "ממזר" על הציוץ, ובהמשך אף ענתה למגיבים אחרים שהחמיאו לו.

 

ג'ים קארי ואלסנדרה מוסוליני (צילום: AP)
ג'ים קארי ואלסנדרה מוסוליני(צילום: AP)

ביום שאחרי, הגדילה מוסוליני לעשות והעלתה תמונה של פצצת אטום לטוויטר, וכתבה: "היי ג'ים קארי, עכשיו תצייר את זה עבורנו", והיא לא סיימה: בזו אחר זו העלתה מוסוליני תמונות מתקופות קשות בהיסטוריה של אמריקה, האחת של אינדיאנים מול הר ראשמור, בשנייה גבר שחור קשור לעמוד ואיש לבן מצליף בו ובשלישית שלט באוטובוס האומר שהכניסה ללבנים בלבד, לצד תמונה של רוזה פארקס. על כל אחת מהתמונות היא תייגה את השחקן והציעה לו לצייר גם אותן. 

 

 

 

 

 

 

קארי מצייץ לאחרונה כמעט מדי יום ציורים שלו הנוגעים בפוליטיקה מקומית, ובין ה"קורבנות" הקבועים שלו, אפשר למצוא את הנשיא טראמפ, היועצת שלו קליאן קונוויי, הסנאטור לינדסי גרהם, מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג-און ועוד. השחקן גם לא מגביל את עצמו לפוליטיקה בלבד, ורק בשבועות האחרונים העלה ציורים של וופי גולדברג, לורי לוכלין ועוד מפורסמים, ששמותיהם השתרבבו לפרשות אקטואליות.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AP
ג'ים קארי Vs אלסנדרה מוסוליני
צילום: AP
לאתר ההטבות
מומלצים