שתף קטע נבחר

מתוך "משחקי הכס"

עוד פרטים על העונה החדשה של "משחקי הכס"

רשת HBO שיחררה שלושה סרטונים מתוך העונה האחרונה של הסדרה המצליחה, שאמנם לא מחדשים יותר מדי, אבל בהחלט מסעירים את הרשת

העונה השמינית והאחרונה של "משחקי הכס" תשוב לחיינו בעוד שבועיים ועד שזה יקרה, אנחנו מסתפקים בפירורים שרשת HBO משחררת מדי כמה ימים, שאמורים להגביר את ההתלהבות לקראת חזרתה. אתמול (ב') יצאו לרשת שני סרטונים מתוך העונה האחרונה, והיום שוחרר אחד נוסף. למרות שהם לא מחדשים יותר מדי, כן ניתן לראות בהם פרטים חדשים שעוד לא נחשפו בטריילר המלא.

 

 

בראשון, שנקרא Together ("ביחד"), רואים את ג'ון סנואו ודאינריז טרגריאן רוכבים בראש הצבא שלה, בזמן שקולו של טיריון לאניסטר מהדהד "אנחנו חייבים להילחם יחד, או למות".

 

בשני, שנקרא Survival ("לשרוד"), נראה ג'ון סנואו המהורהר מול עץ ואריה סטארק מאחוריו, אחרי שהשניים לא נפגשו מאז העונה הראשונה. בהמשך הוידאו, נשמע סנואו אומר כי עליהם לסיים את המלחמה הזאת, ואז קולו של ג'יימי לאניסטר מהדהד: "זה מעבר לנאמנות", בזמן שמישהו אחר אומר, "המטרה היא לשרוד".

 


מתוך
ג'ון סנואו. מתוך "משחקי הכס"(צילום: Helen Sloan/HBO)

השלישי, שנקרא Aftermath ("אחרית דבר"), הוא החידתי מכולם. לא מופיעות בו דמויות אנושיות, אלא חפצים בלבד, ובהם החרב של אריה, ידו של ג'יימי "קוטל המלך" המוטלת בשלג, כיסאו המנותץ של בראן ושלשלאות הדרקונים של דאינריז.

 

אחת התאוריות החדשות שרצות ברשת הנוגעות לפרומואים החדשים, היא שג'ון סנואו - כלומר, אאיגון טארגאריין, בנם החוקי של ראיגאר טארגאריין וליאנה סטארק - רוכב על אחד הדרקונים שעפים מעל ווסטרוז, וזו הסיבה שכל הדמויות מביטות אליהם בהשתאות. למרבה הצער, גם כשעושים קלוז אפ על הרגע הזה בסרטון, אי אפשר לראות את סנואו על הדרקון, אבל אולי בטיזר הבא.

 

 

 

מתוך
דאינריז טרגריאן, אם הדרקונים(צילום: Helen Sloan/HBO)

 

העונה השמינית והאחרונה של "משחקי הכס" תשודר בשידור ישיר ב-15.4 ב-HOT, yes וסלקום tv

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים