שתף קטע נבחר

ספוילרים ל"הנוקמים" דלפו לרשת - במאי הסרט: "אל תהרסו לאחרים"

כשבוע לפני הבכורה, צילומים ופרטי עלילה מתוך "הנוקמים: סוף המשחק" דלפו לרשת. במאי הסרט, האחים רוסו, הגיבו על ההדלפה במכתב ברשתות והפצירו במעריצים לא להרוס לאחרים את החוויה. אל דאגה, כאן אין ספוילרים

שבוע וחצי לפני בכורת "הנוקמים: סוף המשחק" דלפו ספוילרים לסרט בטוויטר ובאתר רדיט. לפי הדיווחים הספוילרים כוללים צילומים, גיפים, תמונות מתוך הסרט ופרטים על העלילה. בבלוג הטכנולוגי "גיזמודו" דווח כי לצילומים מצורפים כתוביות בערבית ולפי כיסאות התיאטרון שנצפים בפריים מדובר בצילומים בזמן הקרנה. בעקבות ההדלפה, העמוד הרשמי של מארוול באתר רדיט נחסם זמנית.

 

אולפני דיסני ומארוול לא הגיבו באופן רשמי למחדל האבטחה, אבל שעות ספורות לאחר הדיווחים האחים רוסו, במאי הסרט, פרסמו מכתב בחשבון הטוויטר שלהם שמתייחס במרומז לפרשה. במכתב הם הודו למעריצים שעברו איתם את המסע הארוך וסיפרו כי בשלוש השנים האחרונות הם עבדו למען מטרה אחת, "להביא סיום עוצמתי ומרגש שיסגור את סאגת האינסוף".

 

 

בהמשך המכתב השניים ביקשו להימנע מספוילרים: "משום שכל כך הרבה מכם הקדישו את הזמן, הלב והנשמה שלכם למען הסיפור, אנחנו שוב מבקשים מכם עזרה. כשאתם רואים את 'סוף המשחק' בשבועות הקרובים, בבקשה אל תהרסו אותו לאחרים באותו האופן שלא הייתם רוצים שיהרסו לכם". את המכתב חתמו בהלצה למעריצים: "זכרו, תאנוס עדיין דורש את שתיקתכם. כמו תמיד, בהצלחה וצפייה מהנה". יש לציין שהשניים פרסמו מכתב דומה בשנה שעברה, בסמוך ליציאת הסרט הקודם בסדרה.

 

מתוך
מתוך "הנוקמים: סוף המשחק"

 

"הנוקמים: סוף המשחק" ייצא לאקרנים בישראל ב-25 באפריל ויהיה סרט ההמשך ל"הנוקמים - מלחמת האינסוף" שיצא לפני כשנה. מדובר באחד האירועים הקולנועים הגדולים של השנה והוא צפוי לשבור שיאים. לפי ההערכות, הסרט שאורכו שלוש שעות, אמור להכניס בין 200 ל-260 מיליון דולר בשלושת הימים הראשונים ליציאתו.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים