שתף קטע נבחר

בילבורד 2019: דרייק שוב שובר שיאים

דרייק קבע שיא של כל הזמנים כשהוסיף 12 פרסים לאוסף פסלוני הבילבורד שלו, וקארדי בי שהייתה מועמדת ל-21 פרסים נאלצה להסתפק ב-6 בלבד. טיילור סוויפט חזרה עם ביצוע א-לה מארי פופינס, ומדונה הביאה לבמה הולוגרמות וסקס אפיל של שודדת ים בת 60. צפו

טקס פרסי הבילבורד התקיים אמש (ד') בלאס וגאס והכתיר את דרייק, שוב, כמנצח הגדול. הוא לא רק גרף 12 פרסים בלילה אחד, אלא הציב שיא חדש של כל הזמנים עם 27 פרסים בסך הכל (ב-2017 לבדה גרף 13 פרסים). בין היתר, דרייק הוכתר כאמן הטוב ביותר, האמן עם הכי הרבה השמעות, המנצח ברשימת 200 השירים החמים ועל הדרך גרף גם פרסים על אלבומו Scorpion. בנאום הזכייה הוכיח שגם הוא, כמו כולנו, מעריץ מושבע של "משחקי הכס", וסיפק ספוילר לסיום הפרק השלישי, בליווי הדגמה מפתיעה באמצעות הפסלון. הקהל הנלהב הריע לו - ולאריה סטארק.

 

 

דרייק (צילום: Amy Sussman/GettyimagesIL)
דרייק והפסלונים(צילום: Amy Sussman/GettyimagesIL)

קארדי בי, שהייתה מועמדת ללא פחות מ-21 פרסים, גרפה רק 6, בהם זמרת הראפ הטובה ביותר, ו-4 פרסים על השיר Girls Like You עם מארון 5. בנאומה הודתה למעריצים, והפצירה בקהל לתמוך באמנים שהם אוהבים. בין הזוכים נרשמו גם אוזונה שגרף 3 פרסים, הצ'יינסמוקרס שלקחו 2 ואפילו אלטון ג'ון שגבר על הרולינג סטונס ויו-2 ולקח את הפרס על סיבוב הופעות הרוק הטוב ביותר. כמו בשנה שעברה, גם הפעם הנחתה את הטקס קלי קלארקסון שסיפקה בתחילת האירוע מחרוזת של השירים המועמדים לפרסים, והזכירה לכולם שהיא יותר זמרת מאשר מנחה.

 

 

עם כל הכבוד לפרסים שלשמם התכנסה תעשיית המוזיקה האמריקנית בווגאס, ההופעות הן החלק המעניין באמת של הטקס. מי שחזרה לבמת הבילבורד אחרי 6 שנות היעדרות ופתחה את הטקס היא טיילור סוויפט עם הביצוע בגווני פסטל לשיר הסכריני החדש שלה !ME אותו שרה עם ברנדון יורי מפאניק! אט דה דיסקו. סוויפט שיחזרה את קליפ ארץ הפלאות שלה ששוחרר בשבוע שעבר, והגדילה לעשות כאשר את הביצוע פתחו עשרות מתופפים בחליפות ורודות וסגרו אותו רקדנים מעופפים על מטריות, א-לה מרי פופינס.

 

אולם דווקא ההופעה של מדונה מסקרנת במיוחד עבורנו, משום שאולי היא מספקת לנו הצצה למה שמלכת הפופ מתכננת להביא לבמת האירוויזיון מאוחר יותר החודש. בחליפת פיראטית מנוקדת ורטייה על העין, הנושאת את האות X, מדונה הציגה מופע מפואר כאשר לצידה הופיעו, ובכן, הולוגרמות של עצמה - והרבה מהן. הדואט שלה עם מאלומה לשירם החדש Medellín הרים את הקהל לצלילי הצ'ה צ'ה צ'ה ומדונה בת ה-60 הוכיחה שוב שהיא מעולם לא איבדה את החוצפה שלה: מאלומה הפליק לה, והיא ליטפה אותו בשוט.

 

 

מדונה ומאלומה (צילום: AP)
מדונה ומאלומה מתגפפים(צילום: AP)

קארדי בי (צילום: Amy Sussman/GettyimagesIL)
קארדי בי(צילום: Amy Sussman/GettyimagesIL)

לפני שזכתה בפרס האייקון והודתה לקהל בנאום מרגש ודומע עם קריצה למעריציה, והכרה בטעויותיה לאורך הדרך - מריה קארי ביצעה מגוון מלהיטיה, כמו Always Be My Baby, Emotions ועוד. בינתיים בקהל מאלומה נצפה רוקד, כריסי מץ הזילה דמעה, וטיילור סוויפט שרה בהתרגשות את כל המילים. קארי בעצמה הייתה כל כך נרגשת, שמחתה את עיניה בממחטה, ולפני שפנתה אל המיקרופון השליכה את הממחטה הרטובה לעבר הקהל.

 

אריאנה גרנדה, שלקחה הביתה 2 פרסים, הציגה לראשונה על במת הפרס את השיר 7Rings בביצוע ורוד במיוחד. חברי להקת הבנים הקוריאנית BTS הופיעו על הבמה עם הלסי וביצעו את Boy With Luv לקול תשואות גואות ובלתי פוסקות מהקהל, שהקשה על יתר הנוכחים לשמוע. אימג'ן דרגונס, שהייתה מועמדת ב-5קטגוריות, לקחה הביתה פסלון מוזהב אחד, בקטגוריית אמני הרוק הטובים ביותר, וסיפקה ביצוע משלה.

 

 
ג'ונאס ברדרס (צילום: Kevin Winter/GettyimagesIL)
ג'ונאס ברדרס. עולים בלהבות(צילום: Kevin Winter/GettyimagesIL)
הג'ונאס בראדרס התאחדו וביצעו את שירם החדש Sucker בביצוע שורף של ממש, כשלהבות התפשטו על הבמה מאחוריהם. נשותיהן של השלישייה הריעו להם מהקהל, וניק עצר לרגע כדי להעניק נשיקה לזוגתו צ'ופרה. לעומת זאת, ג'ו ריקד עם סופי טרנר, הלא היא סאנסה (השניים גם התחתנו אמש - הרי הם מצאו את עצמם בווגאס פתאום, אז למה לא?). את הטקס סגרה פאולה עבדול, שגם הכריזה על רזידנסי בעיר אתמול, בהופעה מלאת קונפטי, וסחטה מהקהל קריאת וואו, כאשר קפצה ראש אל תוך קבוצה של גברים.


מריה קארי (צילום: Kevin Winter/GettyimagesIL)
מריה קארי. אייקון(צילום: Kevin Winter/GettyimagesIL)

פאולה עבדול (צילום: Kevin Winter/GettyimagesIL)
פאולה עבדול. קפיצת ראש אל בריכת גברים(צילום: Kevin Winter/GettyimagesIL)
 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Amy Sussman/GettyimagesIL
דרייק
צילום: Amy Sussman/GettyimagesIL
לאתר ההטבות
מומלצים