שתף קטע נבחר

חפשו אותה בראשון: תום יער באולפן ynet

בדרך להופעה נוספת בזאפה אמפי שוני, תום יער עוצרת אצלנו באולפן לשיחה, ומספרת על ההתרגשות, על החומרים החדשים ועל הקהל שהתחלף והתבגר, אולי בעקבות כניסתה לפריים טיים של ישראל. אז האם אדיר מילר צריך להתחיל לדאוג? צפו

מאז שהתחילה לעשות סטנד-אפ בתחילת העשור, כקומיקאית אנונימית, תום יער הספיקה להתיישב עמוק בפריים טיים של ישראל - בהתחלה בתוכניות משלה, ולאחרונה במסגרת הקאסט הנחשק של "ארץ נהדרת". עכשיו היא חוזרת לאמפי שוני, להופיע מול קהל של כ-1,200 איש. "על פחות מאלף לא הייתי באה לפה", אמרה הבוקר (ב') באולפן ynet, בקריצה על מעמדה החדש, "לא הייתי קמה בשמונה וחצי בבוקר".

 

 

במופע יער תציג חומרים חדשים, שינועו מהדברים הקטנים והתמוהים של היומיום (רוגעלך עם שומשום? יש דבר כזה), ועד לעניינים האינטימיים ביותר. פרובקציות גדולות, לא בטוח שיהיו שם. בשנים האחרונות הקהל שלה השתנה, מקהל של צעירים שיכולים לסחוב בזאפה עד 2 בלילה, לציבור אחר, "קהל סטנד-אפ קלאסי", להגדרתה. "בשנים האחרונות מגיע להופעות שלי קהל אמיתי. יש הרבה הופעות זאפה מסודרות כאלה. הקהל שלי זה דווקא אנשים שבזוגיות הרבה שנים". אז האם אדיר מילר צריך להתחיל לחשוש? לא ממש. "לאדיר יש את הקהל שלו, זה לא נוגס", היא אומרת.

 

תום יער באולפן ynet ()
תום יער באולפן ynet

 

זו לא תהיה הפעם הראשונה שלה על הבמה באמפי שוני, "הקיסריה של האשכנזים", כפי שהיא קוראת לזה. את טבילת האש שלה עשתה שם כבר בשנה שעברה. "היה סבבה, הייתה חוויה חוץ גופית. אתה רגיל לבוא לזאפה בחמישי בערב, ופתאום יש את הדבר הזה. המילה שבא לי להגיד זה 'נייס', אבל לא היה נייס - היה מדהים!"

 

בניגוד להופעותיה ב"ארץ נהדרת", במופע הסולו שלה לא תמצאו חיקויים של פוליטיקאים או סלבס. "זה נטו אני, אבל בגלל שבתוך הדיבור שלי יש דמויות, זה דבר שהוא בדיבור שלי כל הזמן. אני תמיד מדברת בקולות רבים", היא מבהירה. מי שמחכה לחיקוי נוסף בסגנון נטע ברזילי ייאלץ להתאזר בסבלנות. "היום החלטתי לא לבוא עם בגד ים צהוב. כשיבוא עוד משהו מגניב כזה, אז בכיף".

 

תום יער תופיע בזאפה אמפי שוני ב-24 במאי בשעה 21:00.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים