שתף קטע נבחר

ריהאנה היא המוזיקאית העשירה ביותר בעולם

מגזין פורבס הכתיר את ריהאנה לעשירה ביותר מבין המוזיקאיות בעולם, עם הון המוערך ב-600 מיליון דולר. מספר מקומות אחריה מדורגת ביונסה, שיחד עם בן זוגה ג'יי זי, הראפר הראשון שהפך למיליארדר, מחזיקים בהון של 1.4 מיליארד דולר. ואיפה טיילור סוויפט?

בגיל 31, מגזין פורבס הכתיר את ריהאנה למוזיקאית העשירה ביותר בעולם. אולם עושרה של הזמרת מברבדוס לא בא לה ממוזיקה בלבד, אלא בזכות מותג הקוסמטיקה Fenty Beauty שהקימה ב-2017.

 

 

ריהאנה (צילום: AFP)
המוזיקאית העשירה ביותר בעולם(צילום: AFP)

המותג הכניס 570 מיליון דולר בשנה שעברה, וריהאנה מחזיקה בו בשיתוף עם ענקית מוצרי היוקרה LVMH. כעת, הודות לליין הביגוד החדש שהזמרת יוצרת עם החברה, היא תהפוך לאישה השחורה הראשונה שעומדת בראש בית אופנה בפריז. לפי פורבס, הונה הכללי של ריהאנה מוערך ב-600 מיליון דולר, והיא מדרוגת מעל מוזיקאיות מוכרת אחרות: מדונה המוערכת ב-570 מיליון דולר, סלין דיון עם 450 מיליון דולר וברברה סטרייסנד עם 400 מיליון דולר.

 

אחריהן ברשימה נמצאת ביונסה בת ה-37, עם הון המוערך ב-400 מיליון דולר. בן זוגה ג'יי זי (שון קרטר) בן ה-49, הוכתר השבוע לראפר הראשון שהפך למליארדר, ולאחד מאנשי הבידור המעטים שזכו לכבוד. גם במקרה של ג'יי זי, את הונו לא עשה מהקריירה המוזיקלית אלא ממותגי האלכוהול שלו שכוללים שמפניה וקוניאק, משירות הסטרימינג טיידל וכן השקעות באובר ובנדל"ן. הקטלוג המוזיקלי שלו שווה 75 מיליון דולר. יחד, לבני הזוג יש הון של 1.4 מיליארד דולר.

 

 

ביונסה וג'יי זי - 1.4 מיליארד דולרים יחד ()
ביונסה וג'יי זי - 1.4 מיליארד דולרים יחד

טיילור סוויפט (צילום: AP)
טיילור סוויפט - 360 מיליון דולרים(צילום: AP)

מוזיקאית נוספת שהגיעה לראש הרשימה של פורבס היא טיילור סוויפט, עוד לא בת 30 וכבר יושבת על הון המוערך ב-360 מיליון דולר. סוויפט נכנסה לרשימות המגזין בשנת 2016, בגיל 26 ועם 250 מיליון דולר.

 

הרשימה מתמקדת ב-80 הנשים העשירות ביותר שבנו את עצמן במו ידיהן (כלומר לא ירשו את הונן). הצעירה והעשירה שבהן היא קיילי ג'נר בת ה-21 שהוכתרה מוקדם יותר השנה למיליארדרית הצעירה ביותר. מרבית הכנסותיה מגיעות ממותג הקוסמטיקה שלה והיא מדורגת במקום ה-23. ריהאנה מדורגת במקום ה-37, ביונסה במקום ה-51 וטיילור סוויפט במקום ה-60.

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים