שתף קטע נבחר

זאב רווח אושפז לאחר שחש חולשה

השחקן והבמאי זאב רווח אושפז בבית החולים שיבא תל השומר לאחר שחש חולשה. בעקבות האשפוז נידחו שתי הצגות בכיכובו שאמורות היו להתקיים בסוף השבוע. הסוכנת שלו: "זאביק בהשגחה בבית החולים ואין לי ספק שיחזור הביתה בקרוב"

השחקן זאב רווח אושפז היום (א') בבית החולים שיבא תל השומר, לאחר שחש חולשה. בעקבות האישפוז, ההצגה "זקנים חסרי מנוח" בכיכובו, שאמורה הייתה להתקיים באשקלון ביום חמישי ובמוצאי שבת בכרמיאל - נדחתה.

 

רווח בן ה-78 הוא אחד האישים הבולטים בתולדות הקולנוע הישראלי לדורותיו, ובמרוצת השנים מילא שלל תפקידים בקולנוע, בטלוויזיה ובתיאטרון, כשחקן וכבמאי. הוא זכה בשלושה פרסי אופיר - שניים כשחקן הראשי הטוב ביותר, ואחד על מפעל חיים בשנת 2010.

 

זאב רווח (צילום: יובל חן)
זאב רווח(צילום: יובל חן)

 

בשנה שעברה, זאב רווח נבחר יחד עם השחקנית ליא קניג להדליק משואה בטקס הממלכתי לנעילת יום הזיכרון ולפתיחת אירועי יום העצמאות ה-70 בהר הרצל. בהודעה שבישרה על ההחלטה שרווח ידליק משואה ביום העצמאות ה-70 של מדינת ישראל, נכתב: "זאב נחום רווח, מענקי הקומדיה, המסך והבמה בישראל, יליד רבאט שבמרוקו עלה עם משפחתו לירושלים, שבה גדל והתחנך על ברכי המסורת היהודית וטעמי המקרא. רווח הוא מנשמת אפה של התרבות לעם בישראל, שחקן, מפיק, תסריטאי, קומיקאי ובמאי ישראלי, שיצירותיו בקולנוע ובתאטרון חקוקות בפנתאון החוצות של העם שלנו. רווח מלווה את מסכי ובמות חיינו בארץ הזאת למעלה משנות דור. בדרכו האמנותית הייחודית, ודרך משקפי 'החכם חנוכה', 'סאלח שבתי' ודמויות אלמותיות נוספות, ששיחק, מבטא זאב רווח את הוירטואוזיות האינסופית שלו לרקום ביד אמן את סיפורי חיינו, להצחיק ולרגש".

 

רווח אמר ל-ynet בתגובה להחלטה: "אני מאוד נרגש, מאושר ושמח. הייעוד שלי בחיים זה לשמח בני אדם וההודעה הזאת יוצאת ביום שמח דווקא ליוצאי עדות המזרח ובכלל לכל עם ישראל, אני מאחל לכולם, תרבחו ותסעדו. אני מודה לאלוהים שהגעתי לרגע הזה ואני אשתדל בכל כוחי לשמח את עם ישראל כמו שעשיתי עד עכשיו. קיבלתי את ההודעה בהפתעה גמורה, ואני מאושר. מודה לאלוהים שהגעתי לרגע הזה". 

 

מהמרכז הרפואי שיבא נמסר כי השחקן זאב רווח הגיע היום לבית החולים לאחר שחש חולשה. מצבו טוב והוא צפוי להישאר להמשך בדיקות.

 

זוהר יעקובסון, הסוכנת של רווח מסרה בתגובה לידיעה: "תודה על ההתעניינות והדאגה, זאביק הרגיש חולשה, הוא בהשגחה בבית חולים ואין לי ספק שיחזור הביתה בקרוב מאוד".

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים