שתף קטע נבחר

ה-BBC מציגים: השקעה של 145 מיליון שקל - ואפס צופים

תאגיד השידור הבריטי השקיע 32 מיליון פאונד בערוץ טלוויזיה חדש, המספק נתונים מאכזבים, בלשון המעטה: אחוזי הצפייה יורדים מחודש לחודש, ולעתים, לא נרשם אפילו צופה אחד באף אחת מ-21 התוכניות שהושקו

רשת ה-BBC השקיעה 32 מיליון פאונד (כמעט 145 מיליון שקל) בערוץ טלוויזיה חדש, והשיקה בו 21 תוכניות חדשות. אלא שלאחר שלושה חודשים, ניתן לומר בוודאות כי הערוץ הוא כישלון מוחץ.

 

לוגו BBC ()
הלוגו של ה-BBC

 

הערוץ הושק בפברואר עם ממוצע של 60 אלף צופים, אך במאי כבר ירד המספר לפחות מ-20 אלף. המגמה לא נבלמה כאן, ואתרי החדשות בבריטניה מדווחים כי בבדיקה שנעשתה עד ה-2 ביוני, במקרים מסויימים, לא נרשמו צופים בכלל באף אחת מהתוכניות.

 

בין התוכניות החדשות שהושקו בערוץ אפשר למנות את מגזין התרבות האינטראקטיבי The Collective שצנח מ-11,700 אלף צופים לפרק, לאפס, Tune, שהציגה להקות מקומיות בסקוטלנד, אך מתוך 19 שידורים, איש לא צפה בארבעה, וגם The Edit ומהדורת החדשות The Nine, זכו למספר אפסי של צופים.

 

הנתונים מכעיסים את תושבי בריטניה במיוחד על רקע ההחלטה של ה-BBC לבטל את הרישיונות של הפנסיונרים במדינה לטלוויזיה בחינם. עד לאחרונה, בני 75 ומעלה זכו לקבל רישיון שאיפשר להם ולבני ביתם לצפות בחינם בערוצי ה-BBC. כעת, יותר מ-3.7 מיליון פנסיונרים יאלצו לשלם את האגרה. 800 אלף תושבים כבר חתמו על עצומה שדורשת לבטל את האגרה ולהחזיר את הרישיונות לקשישים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים