שתף קטע נבחר

אושרת קוטלר נפרדת מ"המגזין": "אני עוד אחזור"

במסיבת הפרידה מחדשות רשת, אמרה המגישה הוותיקה כי עברה שנה קשה אך הבטיחה לחזור "כמו ארנולד שוורצנגר". "זאת הייתה פרידה מרגשת", אמרו אנשים שנכחו במקום. הילה קורח תחליף אותה באופן זמני

מסיבת הפרידה לאושרת קוטלר מתוכניתה "המגזין" נערכה היום (ה'). המגישה, שתעזוב את תפקידה בחדשות רשת לשנה, אמרה לנוכחים בחדר: "הייתה שנה קשה, וכמו שאמר ארנולד שוורצנגר: 'I'll be back'". קוטלר הוסיפה כי "מותר לאדם לקחת חופש פעם ב-13 שנה", ובהמשך, הודתה: "לא חשבתי שאהפוך לאוייבת העם".

 

עובדי מערכת "המגזין" נפרדו ממנה בדמעות. "זאת הייתה פרידה מרגשת", אמרו אנשים שנכחו במקום. בפרידה הודו העובדים לקוטלר על התקופה שעבדו יחד ועל הדברים שלמדו ממנה. קוטלר ציינה בפרידה כי היא "הולכת כדי לכתוב". היא תגיש את תוכניתה בפעם האחרונה ביום שבת הקרוב, ולאחריו צפויה הילה קורח להחליף אותה באופן זמני.

 

אושרת קוטלר החדשות 13 (צילום: החדשות 13)
אושרת קוטלר(צילום: החדשות 13)
    

קוטלר בת ה-53, הצטרפה לחברת החדשות של ערוץ 13 עוד בימיו כערוץ עשר והגישה ב-10 השנים האחרונות את תוכנית "המגזין" בערב שבת. במסגרת תפקידיה בערוץ, הגישה גם את המהדורה המרכזית לסירוגין. לפני מספר חודשים ביקשה קוטלר לצאת לחופשה של שנה ללא תשלום מהנהלת חדשות רשת, ובקשתה התקבלה בחיוב.

 

בחודשים האחרונים עלה שמה של המגישה הוותיקה לכותרות בעקבות התבטאות על חיילי צה"ל בתוכניתה "המגזין". "שולחים את הילדים לצבא, לשטחים, ומקבלים אותם חיות אדם. זו התוצאה של הכיבוש", אמרה בתגובה לכתבה על התעללות בפלסטינים בגדוד נצח יהודה. ההתבטאות עוררה סערה גדולה, שגררה התייחסות מצד שלל פוליטיקאים, בהם גם ראש הממשלה נתניהו. בהמשך, ניסתה להבהיר את הדברי שאמרה: "אני מצטערת מעומק לבי אם דבריי פגעו במי מכם, אבל אינני יכולה שלא לראות את המחיר היקר שאנו משלמים דרך ילדינו, חיילנו, על מציאות השליטה בעם אחר. מציאות שנמשכת 52 שנה. ולא, אין לי פתרונות קסם. אני לא פוליטיקאית".

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים