שתף קטע נבחר

גל גדות בדרך לנטפליקס

השחקנית הישראלית מסמנת עוד וי ברזומה - הסרט Red Notice בו היא תככב לצד דווין "דה רוק" ג'ונסון וריאן ריינולדס נקנה על ידי ענקית התוכן בסכום של 130 מיליון דולר, הגבוה ביותר שנטפליקס השקיעה עד היום בסרט אחד

גל גדות, דווין ג'ונסון וריאן ריינולדס מגיעים לנטפליקס: ענקית הסטרימינג לקחה את המושכות לסרט Red Notice בכיכובם של דווין "דה רוק" ג'ונסון, גל גדות וריאן ריינולדס וצפויה להשקיע בו יותר מ-130 מיליון דולר - הסכום הגבוה ביותר לסרט אחד.

 

הסרט, שנרכש על ידי אולפני יוניברסל פיקצ'רס במקור, נכתב ויבויים על ידי רוסון מרשל ת'רבר ("אנחנו המילרים", ו-"דודג'בול: תפוס את החיים בביצים") ויעלה במהלך 2020. שכרו של ג'ונסון עומד על כ-20 מיליון דולר, ת'רבר יקבל גם הוא מספר בעל שמונה ספרות וגדות וריינולדס לא יסתפקו בהרבה פחות.

גל גדות ריאן ריינולדס דוויין ג'ונסון (Getty Images)
ברוכים הבאים לנטפליקס. ריאן ריינולדס, גל גדות ודוויין ג'ונסון(Getty Images)

עלילת Red Notice תתרחש במספר מדינות, ככל הנראה באירופה, ותתמקד בחיפוש ולכידת גנב האמנות המפוקפק ביותר בעולם. מדובר בשיתוף הפעולה השני של ריינולדס עם נטפליקס (שמככב כעת בסרט החדש Underground 6), והפעם הראשונה בה גדות וג'ונסון ישתפו פעולה עם נטפליקס. "ת'רבר, הבמאי והתסריטאי כתב תסריט דינמי ומעניין שאני ושותפיי העתידיים לסט, גל גדות וריאן ריינולדס, כבר לא יכולים לחכות להתחיל לצלם", אמר דה רוק אמש (ב'). כזכור, ג'ונסון וגדות חברים קרובים עוד מימיי "מהיר ועצבני", וג'ונסון עצמו אמר בריאיון כי גל גדות היא "היחידה שיכולה לגלם את התפקיד".

 

זהו הסרט עתיר התקציב הראשון של נטפליקס ומדובר במגמה שרק עתידה להתחזק, עם כוכבים נוספים שכבר אישרו את השתתפותם במגוון סרטים שיצטלמו בשנה הקרובה כמו מריל סטריפ, ניקול קידמן ואריאנה גרנדה שישחקו בקומדיה המוזיקלית The Prom, וג'ורג' קלוני שיביים וישחק ב-Good Morning, Good Night.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים