שתף קטע נבחר

סימבה באולפן: המדבב המקורי של "מלך האריות" שר את הלהיט מהסרט

אלון אופיר, שנתן את קולו לסימבה, אלאדין ושלל דמויות מצוירות, הגיע לאולפן ynet לבצע את השיר "אהבה יש באוויר" עם להקת הסנופקינים, והסביר למה הוא לא מתכוון לצפות בגרסה העדכנית של "מלך האריות". צפו בביצוע ובריאיון

חצי יובל לאחר שכבש את העולם, "מלך האריות" חוזר למסכים, בניסיון לסחוף בו זמנית את הקהל הבוגר ועטוף הנוסטלגיה ואת ילדי הדור הצעיר. לכבוד המאורע, להקת הסנופקינים הגיעה היום (ה') לאולפן ynet, בליווי אלון אופיר - שדיבב את סימבה בגרסה העברית של "מלך האריות" המקורי. יחד הם ביצעו את אחד הלהיטים הגדולים מהסרט - "אהבה יש באוויר".

 

 

אופיר, שמלבד סימבה תרם את קולו גם לדמויות נוספות של דיסני, בהן אלאדין והגיבן מנוטרדאם, הפתיע וסיפר שאין בכוונתו לצפות בעיבוד החדש. "אני לא הולך לראות אותו", אמר תוך כדי שהוא צוחק, "השנה נפרדתי מאלאדין, ועכשיו אני הולך להיפרד מסימבה". על אף שהוא "משוכנע שדיסני עשו עבודה טובה", מדובר בחוויה רגשית לא פשוטה עבורו: "קשה לי זה להיפרד מהתפקיד. זה להגיד 'שלום' ולהבין שזה כבר לא שלי יותר. במשך 20 ומשהו שנים אנשים מזהים אותך בקול."

 

"מלך האריות": הטכנולוגיה מדהימה, אבל איפה הרגש?

 

 

אלון אופיר והסנופקינים (צילום: חגי דקל)
אלון אופיר והסנופקינים(צילום: חגי דקל)

 

"אהבה יש באוויר" ושירים נוספים מ"מלך האריות" נכללים במופע "ספיישל מלך האריות", שמעלים חברי הסנוקפינים לרגל צאת הסרט החדש. הם מעידים שעד כה נתקלו בקהל מגוון. אומנם באופן טבעי הם מזהים בהופעות בעיקר ילידי שנות ה-90, אך גם אנשים מבוגרים מכך וילדים מגיעים ליהנות מהשירים שהפכו בינתיים לקלאסיקה.

 

סימבה, אז והיום. מתוך סרטי דיסני (disney) (disney)
סימבה, אז והיום. מתוך סרטי דיסני

 

שיתוף הפעולה בין הלהקה והמדבב היה טבעי, אך לא מיידי. "החלום הגדול שלנו היה לארח את אלי גורשטיין", מודה ליאור לחמי מהלהקה, "הוא מדבב את הרעים של דיסני, ואלון מדובב את הטובים". בסופו של דבר הבחירה בטובים השתלמה: "עשינו איתו הופעה וזו היתה הגשמת חלום. שרנו איתו את 'רכבת ההפתעות' של ערוץ 1 ומפה נוצר החיבור". כמו המדובב, גם חברי הלהקה מעידים על רגשות מעורבים כלפי הגרסה החדשה של הסרט: "זה להיפרד מהילדות".

 

הסנופקינים יופיעו בגולה בפתח תקווה ב-22 באוגוסט.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים