שתף קטע נבחר

הטריילר של "קאטס" שוחרר - והפך מיד לבדיחה החדשה של האינטרנט

אידריס אלבה, טיילור סוויפט וג'ודי דנץ בטח לא ציפו שהטריילר הראשון לסרט "קאטס", על בסיס המחזמר האהוב, יזכה לכמות כה גדולה של לעג ברשתות החברתיות: "במובן מסוים, אני שמח שגראמפי קאט לא זכתה לראות את זה". צפו בטריילר ובתגובות

הטריילר הראשון לעיבוד הקולנועי של המחזמר "קאטס" פורסם אמש (ה') והפך מיד לבדיחה ברשתות החברתיות. בסרט מככבים שמות גדולים כמו אידריס אלבה, טיילור סוויפט, ג'ודי דנץ, ג'ניפר הדסון, ועל הבימוי אמון טום הופר ("נאום המלך", "עלובי החיים"). עוד לפני שהטריילר יצא, רבים תהו כיצד יגלמו השחקנים חתולים חיים והאם התוצאה הסופית תראה סבירה ואמינה. אם לשפוט לפי הטריילר - התשובה החד משמעית היא לא.

 

מתוך "קאטס" באדיבות Tulip Entertainment

 

לפי הטריילר, לחתולים בסרט יש ראש אנושי עם אוזניים ופרווה, כשהוא מחובר לגוף של חתול שעומד על שתי רגליים. חלק מהחתולים לא לובשים כלום, בעוד שחלקם דווקא מתהדרים במעילי פרווה ובמכנסיים. יתרה מזאת, לחתולות יש שדיים אנושיים. בנוסף, לרגעים החתולים קטנים כמו במציאות, אבל הבחירה הזו אינה עקבית לאורך כל הטריילר, ומתקבלת תחושה משונה שהחתולים קטנים מדי ביחס לחללים שבהם הם נמצאים. כל המראות המטרידים האלה נחשפים לצופים על רקע השיר האהוב Memory מהמחזמר, בביצוע ג'ניפר הדסון.

 

מתוך
פרופורציות משונות(מתוך "קאטס", באדיבות Tulip Entertainment)

 

 

"במובן מסוים, אני שמח שגראמפי קאט לא זכתה לראות את זה".

 

 
"ככה הסרט של קאטס הולך להיראות".

  

 
"לאף אחד שמעורב ביצירת הסרט הזה אין מושג מה הגודל של חתול".

 

 
"אף אחד לא רוצה לראות את דיים ג'וני דנץ במראה הזה".
 
 
לפי הגולש הזה, הבמאי טרי גיליאם בוודאי שואל את עצמו אם הוא זה שאחראי לסרט.

 

 
 
ואחרון חביב: הטריילר ל"קאטס" בליווי הפסקול של סרט האימה "אנחנו". שילוב מנצח?

 

התגובות החריפות לטריילר מזכירות את התגובות השליליות שזכה להן הטריילר של "סוניק" בחודש מאי האחרון. אז הצופים קטלו את המראה של הקיפוד עד כדי כך שיוצריו החליטו לדחות את תאריך היציאה של הסרט ולעצב את הדמות מחדש. האם הדבר יחזור על עצמו עם "קאטס" שאמור לצאת לאקרנים ב-20 בדצמבר? נחכה ונראה. בינתיים אפשר ליהנות מהתגובות המצחיקות שהטריילר זכה להן.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מתוך "קאטס", באדיבות Tulip Entertainment
מתוך "קאטס"
מתוך "קאטס", באדיבות Tulip Entertainment
לאתר ההטבות
מומלצים