שתף קטע נבחר

סרט האימה המדובר של השנה יופץ בישראל

"מידסומר", סרטו המדובר של במאי האימה ארי אסטר ("תורשתי") נרכש להפצה בישראל. במרכזו קבוצת צעירים שנוסעת לחופשה בשבדיה ונקלעת לסיוט באור יום

 

"מידסומר", סרט האימה החדש והמדובר של ארי אסטר ("תורשתי"), נרכש להפצה בבתי הקולנוע לב וייצא לאקרנים ב-2 באוגוסט, מיד לאחר שיוקרן בפסטיבל ירושלים. מדובר בחדשות משמחות עבור חובבי האימה, ששנה אחר שנה זוכים להתעלמות מצד המפיצים בישראל. כך למשל "תורשתי", סרטו הראשון של הבמאי שזכה לביקורות מצוינות בעולם, הכניס מעל למצופה והוגדר לא פעם כאחד הסרטים המפחידים שנוצרו אי פעם, לא נרכש להפצה בישראל והוקרן רק בפסטיבל חיפה וב-yes.

מתוך

"מידסומר" נקרא על שם חג הקיץ השבדי המצוין בסוף יוני, מספר על דאני (פלורנס פיו) וכריסטיאן (ג'ק ריינור), זוג צעיר שנמצא בסופה של מערכת היחסים שלהם. כשטרגדיה נופלת על דאני ומשפחתה, היא מחליטה להצטרף לכריסטיאן וחבריו לטיול של פעם בחיים בפסטיבל קיץ בכפר שבדי מרוחק. מה שמתחיל כהרפתקה חמימה ושלווה במקום בו השמש תמיד זורחת, הופך במהרה לסיוט לאור יום.

 

הסרט יצא בארה"ב בחודש שעבר בחסות חברת ההפצה היוקרתית A24 ֹ("אור ירח", "ליידי בירד") וכצפוי עורר עניין. לצד ביקורות מהללות שטוענות כי מדובר בסרט פולחן, יש את אלה שפחות התחברו וטוענים כי ההייפ מוגזם. כך או כך, לפחות עכשיו גם הצופים המקומיים יזכו לשפוט אותו.  

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים