שתף קטע נבחר

פסטיבל "וודסטוק 50" בוטל רשמית

אחרי עיכובים, שינויי מיקום וביטולים של אמנים, הודיע מפיק ומייסד וודסטוק 50, מייקל לאנג, כי האירוע מבוטל: "בשל סדרה של עיכובים בלתי צפויים, לא נוכל להוציא אותו לפועל". הפסטיבל אמור היה להתקיים בעוד שבועיים, כאירוע חינמי ופתוח לציבור

 אחרי עיכובים, שינויי מיקום וביטולים של אמנים, פסטיבל "וודסטוק 50" בוטל רשמית, כך דיווח הערב (ד') "וריאטי". הפסטיבל שאמור היה לציין את חגיגות היובל לאירוע המקורי משנת 1969, תוכנן להתקיים בעוד כשבועיים בין ה-16 ל-18 באוגוסט.

 

"בשל סדרה של עיכובים בלתי צפויים, לא נוכל להוציא לפועל את הפסטיבל שדמיינו עם הליינאפ המעולה והמחויבות החברתית לה קיווינו", מסר בהודעה לעיתונות מייקל לאנג, מפיק ומייסד האירוע הנוכחי והמקורי ועודד את האמנים והמנהלים שקיבלו תשלום לתרום 10 אחוזים ממנו.

 

כרזת וודסטוק 50 ()
בוטל באופן רשמי. וודסטוק 50

אתמול הודיעו מיילי סיירוס ולהקת הרקונטורס כי לא יופיעו בפסטיבל, ובזאת הצטרפו לג'ון פוגרטי, ג'יי זי, קאנטרי ג'ו וג'ון סבסטיאן שפרשו ממנו מוקדם יותר. זאת, אחרי שההפקה שחררה את כל האמנים מהחוזים עליהם חתמו בתחילה. בין האמנים שאמורים היו להופיע בפסטיבל נמנית גם הנציגה הישראלית, נינט.

 

הפסטיבל אמור היה להתקיים בעוד שבועיים במרילנד, כאירוע חינמי ופתוח לציבור. בשום שלב לא נמכרו כרטיסים לאירוע וכבר באפריל החלו לצוץ בעיות כאשר המממן העיקרי פרש. ביוני מארגני הפסטיבל איבדו את המיקום המקורי בווטקינס גלן ניו יורק, וביולי החלו האמנים לפרוש עד לביטול הסופי.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים