שתף קטע נבחר

ספרינגסטין בסרט אישי: "35 שנים ניסיתי להיפטר מחלקים הרסניים באישיותי"

הבוס ישחרר בקרוב סרט דוקו מוזיקלי שיוקדש לאלבומו החדש, Western Stars. בטריילר הראשון הוא נושא נאום אישי וחושפני: "אתה אף פעם לא יודע מה יקרה עם מוזיקה חדשה. קל לאבד את עצמך, או מעולם לא למצוא את עצמך", הוא אומר, "אתה ממשיך ללכת דרך החשיכה, כי שם שוכן הבוקר הבא"

יש לכם הודעה מהבוס: ברוס ספרינגסטין שחרר הלילה (ג') טריילר ראשון לסרטו הדוקומנטרי Western Stars. בניגוד להשערות מוקדמות שגרסו כי הסרט יתמקד אך ורק באלבומו האחרון, ששמו כשם הסרט, מהטריילר עולה תמונה של סרט מעט שונה: אישי יותר, רחב היקף ואוטוביוגרפי.

 

 

בטריילר מופיעים קטעי ארכיון מעברו של בוס ספרינגסטין - הבוס, כפי שהוא מכונה בארצות הברית - צילומי אווירה, ותיעוד מהופעותיו בברודווי בשנים 2017 ו-2018. על רקע הצילומים, נשמע קולו המחוספס של ספרינגסטין, בנאום חשוף ופגיע. "איך אתה משנה את עצמך", הוא שואל מיד בהתחלה, ועונה לעצמו: "אתה אף פעם לא יודע מה יכול להתרחש עם מוזיקה חדשה. קל לאבד את עצמך, או מעולם לא למצוא את עצמך". הוא ממשיך בקו אישי: "ככל שאתה מתבגר, המשא הזה, שלא סיימת למיין, נהיה כבר יותר, אז אתה רץ. אני רצתי המון".

 

ברוס ספרינגסטין ()
ברוס ספרינגסטין

"העברתי 35 שנים בניסיון להיפטר מחלקים הרסניים באישיות שלי, ועדיין יש ימים שבהם אני נאבק. לכל אחד מאיתנו יש את החתיכות השבורות שלו. מבחינה רגשית ורוחנית - אף אחד לא יכול לחמוק בלי להיפגע". במסר אופטימי, הוא מוסיף: "אנחנו תמיד שואפים למצוא מישהו שהחלקים הפגומים שלו יתאימו לשלנו, עד שיופיע משהו שלם". לבסוף הוא מסכם: "קרה קסם מסוג מיוחד, המוזיקה קיבלה חיים משלה. מסתרי החיים העמיקו, והתשובות אינן פתורות. אז אתה ממשיך ללכת דרך החשיכה, כי שם שוכן הבוקר הבא".

 

ב"וראייטי" מדווחים שהאחים וורנר קנו את הזכויות על הסרט, וכי ספרינגסטין עצמו חתום עליו כבמאי שותף. הקרנת הבכורה של הדוקמנטרי המוזיקלי תתרחש בפסטיבל טורונטו הקרוב, בחודש ספטמבר. כאמור, Western Stars הוא לא רק שמו של הסרט החדש, אלא גם שמו של האלבום האחרון של ספרינגסטין. בסרט ספרינגסטין צפוי לנגן את 13 שירי האלבום, באסם בן מאה שנים שנמצא בבעלותו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים