שתף קטע נבחר

צפו: חוזה פליסיאנו ובועז שרעבי יחד על הבמה

חוזה פליסיאנו חגג יום הולדת 74 על הבמה בהיכל התרבות בתל אביב והזמין לחגיגות את בועז שרעבי. יחד הם שרו את "הלוואי" וסיימו בקאבר מרגש ל-Imagine. צפו

 

 

חוזה פליסיאנו, הגיטריסט והזמר הפורטוריקני הופיע אמש (ג') בהיכל התרבות בתל אביב ואירח על הבמה את בועז שרעבי. פליסיאנו חגג על הבמה יום הולדת 74 עם הלהיט הגדול שלו Rain וגרסאות הכיסוי ל-Light My Fire, Que Sera, Billie Jean ועוד - להן נתן את הטוויסט הלטיני הייחודי לו שהפך אותו לאחד האמנים הראשונים שחצו את הגבולות מעולם המוזיקה הלטינית אל הפופ האמריקני.
 

הוא פתח את ההופעה עם ברכת "שלום לכולם" והשירים Ain't No Sunshine ו-In My Life. לאחר מכן המשיך לשיר California Dreaming שמופיע בביצועו בסרט "היו זמנים בהוליווד", כשבקהל יושב הבמאי קוונטין טרנטינו ואישתו דניאלה פיק.  

 

"אני רוצה להציג, חבר טוב, אמן טוב והשגריר המוזיקלי של ישראל", אמר פליסיאנו בטרם עלה לבמה שרעבי, וזה ענה לו במחמאה משלו: "יש לי הכבוד להופיע עם אמן ענק", אמר שרעבי כשעלה על הבמה. לאחר מכן הם שרו יחד את "הלוואי" ו-Rain - הלהיטים הגדולים של כל אחד מהם.

 

לקראת סוף ההופעה עלה שרעבי שוב על הבמה, הם החליפו מילות אהבה וידידות וסיימו בדואט מרגש של Hey Jude באנגלית ובספרדית, ובנימה אופטימית עם Imagine.

 

פליסיאנו כבר ביקר בארץ מספר פעמים, וערב לפני הופעתו בתל אביב הספיק להופיע גם במרכז הקונגרסים בחיפה.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלון לוין
חוזה פליסיאנו ובועז שרעבי
צילום: אלון לוין
לאתר ההטבות
מומלצים