שתף קטע נבחר

ניסים ואוראל: "כמה שאנחנו אוהבים לאכול, לא אכלנו כלום ב'המירוץ למיליון'"

האחים מקריית מלאכי שכבשו את לבבות הצופים בזכות תאוות האוכל המדבקת שלהם, הודחו רגע לפני חצי הגמר. עם זאת, הם מודים שיש בהדחה גם קורטוב של הקלה וחושפים כמה ירדו במשקל ואיך למרות המסע מסביב לעולם, בסוף היום אוכלים בחדר לבד. ריאיון

ניסים חי דויד ואוראל אלימלך סיימו את החלק שלהם בעונת "המירוץ למיליון" והודחו בפרק ששודר אמש (ד') ברשת. "זאת תחושה ממש קשה", אמרה אוראל בריאיון ל-ynet, "אבל אני חייבת לומר שהרגשתי כבר באותו בוקר שזה הסוף. היה קר מאוד בסין והייתי כאובה מהמשימה הקודמת, יש לי אינטואיציה טובה. כמו שאמרתי שהתקבלנו ל'המירוץ', ככה צדקתי בהדחה שלנו".

 

צמד האחים שנולדו בקריית מלאכי בכלל לא חשבו על פרס מיליון השקלים, כי מלכתחילה, הם לא האמינו שיגיעו לשלב כל כך מתקדם - רגע לפני חצי הגמר שישודר בשבת ברשת. "אני פסימי מאוד", אמר ניסים, "יש לי מגננה כזאת, כדי לא להתאכזב אני מצפה לגרוע מכל. גם בתחילת 'המירוץ' עוד כשהיינו במלון אמרתי לאוראל, 'יש מצב שאנחנו לא נשתתף'. בכל קטע במירוץ הייתי מוכן להדחה, זאת האמת. בכלל לא בניתי על מיליון השקלים. ההדחה מבחינתי היא לא סוף העולם. אפילו הייתה לי תחושת הקלה, אמרתי לעצמי 'יופי, די, נגמר, אני לא צריך להיות בלחץ יותר'. ממש ירדה לנו אבן מהלב".

 

ניסים ואוראל המירוץ למיליון (צילום: מיכה לובוטון)
הודחו. ניסים ואוראל(צילום: מיכה לובוטון)
"אני חייבת להגיד לך", מוסיפה אוראל, "אחרי כל יעד אמרנו לעצמנו, יאללה עוד יעד אחד, גג שניים, אנחנו עפים. חשבתי גם על אמא שלי שהייתה צריכה לטפל בילדים. רציתי האמת לחזור הביתה כבר כדי לשחרר אותה מהילדים אבל בעיקר כי התגעגעתי מאוד הביתה. בכל שעה חשבתי על הילדים שלי, לא היה רגע ביום שזה לא עבר לי בראש. תכלס, כשיצאנו לצילומים אמרתי לאמא שלי 'תעזרי לי כמה ימים עם הילדים ואני אחזור'. לא חשבתי שזה יימשך".

 

עד כדי כך לא האמנתם בעצמכם?

אוראל: "ביחד עם זה שלא האמנו, הייתה לנו אמונה בעצמנו. אני יודע שזה נשמע סותר אבל ככה זה הרגיש, אין לי דרך אחרת. ראינו את הזוגות האחרים כמה שהם בטירוף ועם כוח רצון".

ניסים: "מרוב שאבא שלי לא האמין, הוא אמר שאם אנחנו בכלל נצא ל'המירוץ למיליון' הוא ייתן לכל אחד 50 אלף שקל. עד עכשיו לא ראיתי שקל".

 

במהלך המירוץ למיליון ניסים (27), מלהק במקצועו ואוראל (30) טבחית, לא הסתירו את אהבתם לאוכל מהבית - אבל בפועל, במהלך צילומי התחרות כל אחד מהם השיל ממשקלו כשבעה קילוגרמים. "זה אחד הדברים הכי טובים שקרו לי שם", מספרת אוראל, "לא אכלנו כלום. כמה שאנחנו אוהבים לאכול - אנחנו ממש מפונקים ובררנים, אני אישית לא אוכלת בחוץ לארץ כמעט כלום, אני נוסעת עם מזוודה של אוכל, אני אפילו מביאה טוסטר. אבל העליתי את מה שהורדתי במירוץ למיליון ואחר כך הורדתי שוב עשרה קילוגרם".

 

ניסים, אתה העלית?

"כן, זאת הייתה הלוואה בריבית. אני פחות בררן, אני אוכל יותר ממנה רק הבעיה היא שבמירוץ אין לך מה לבחור. מביאים לך מנה לחדר וזה מה שאתה יכול לאכול. היה מצב שחייתי על תפוח יום שלם שם כי לא אהבתי את האוכל".

אוראל: "לא נכון, הייתה בחירה".

ניסים: "אולי בין שתי מנות".

 

ניסים ואוראל המירוץ למיליון (צילום: מיכה לובוטון)
מתמודדים עם ההדחה(צילום: מיכה לובוטון)

ניסים, במהלך המירוץ ראו את זה שאתה לא שלם עם הגוף שלך. זה משהו שהשתנה?

"יש לי עניין עם הגוף שלי, אני שמן שחי לא טוב עם עצמו. אני לא שלם עם המראה שלי. זה לא השתנה בגלל 'המירוץ'. הלוואי והייתי יכול לעשות את השינוי אבל אני חי עם זה, ואני אוהב ליהנות מהחיים אז אני מוותר על משהו. הייתי מעדיף להיראות אחרת".

אוראל: "היום אני מרגישה הרבה יותר טוב אבל עדיין יש מקום לשינוי. זאת התמודדות יומיומית במיוחד בסביבה שאנחנו חיים בה, אצלנו האוכל הוא המרכז וזה חלק מהעולם שלנו בבית אז זה קשה".

 

אחרי שסיים את חלקו ב'המירוץ למיליון', ניסים ימשיך לתוכנית ריאליטי אחרת - לא על המסך אלא מאחורי הקלעים. בימים אלה הוא משמש בתור מלהק לתוכנית "האח הגדול" שצפויה לעלות בקרוב ברשת. "עשיתי תואר ראשון בתקשורת ואז קורס ליהוק ובעצם לא הספקתי עוד לעבוד בזה, ואז ואוראל באה לי עם ההצעה הזאת  של 'המירוץ'. התפיסה שלי לא השתנתה בחיפוש האנשים. ליהוק זה משהו דינמי, אתה יכול למצוא מה שאתה רוצה או למצוא אדם אחר לא מה חשבת בכלל".

 

אז איך תנצלו את 15 דקות התהילה?

ניסים: "לא יודע אם בא לי להיות בפרונט. אבל אני לא שולל שום הצעה וזורם עם מה שיגיע".

אוראל: "אני מקבלת המון הודעות של 'את חייבת להישאר על המסך'  ככה שאני אישית אשמח אם דקות התהילה יימשכו".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מיכה לובוטון
הודחו רגע לפני חצי הגמר. ניסים ואוראל
צילום: מיכה לובוטון
לאתר ההטבות
מומלצים