שתף קטע נבחר

הילד הרע מ"קראטה קיד", הלך לעולמו בגיל 59

רוב גאריסון, הבריון טומי מדרמת הנעורים "קראטה קיד", הלך לעולמו לאחר שסבל מבעיות בכבד ובכליות. "רוב היה אדם נהדר, הוא יחסר לי ולכל אחד שפגש בו", אמר מנהלו של גאריסון בהצהרה לתקשורת

 

רובי גאריסון השתמר בזיכרון של חובבי הקולנוע כנער נבזי עם פה גדול - זכר להופעתו כבריון טומי מדרמת הנעורים "קראטה קיד" שהיה לסרט פולחן עם יציאתו ב-1984, אולם כעת הוליווד ככלל וחברי הצוות של להיט האייטיז הבלתי נשכח ההוא, מבכים את מותו אמש (ו') בגיל 59 ומעידים על אדם טוב לב ואדיב, שונה כל כך מהדמות שגילם על המסך.

 

מנהלו של גאריסון אישר את הידיעה המרה בהצהרה שסיפק לתקשורת במהלך סוף השבוע: "רוב היה אדם נהדר ושגריר למורשת של 'קראטה קיד' הוא יחסר לי ולכל אחד שפגש בו". על פי הדיווחים הוא הלך לעולמו לאחר שאושפז בבית החולים לפני כחודש בעקבות בעיות בכליות ובכבד.

 

רוב גאריסון קארטה קיד (צילום: מתוך הסרט)
רוב גאריסון "קארטה קיד"(צילום: מתוך הסרט)

 

כשחקן צעיר, גאריסון גילם את דמותו של טומי שנמנה על קבוצת הקראטה האכזרית קוברה קאי, ששמה לעצמה למטרה להביס את גיבור הסרט דניאל לארוסו (בגילומו של רלף מאצ'ו), נער שברירי שצובר ביטחון באמנויות לחימה תחת הדרכת המנטור שלו מיסטר מיאגי (נוריוקי מוריטה). הוא זכור בעיקר בזכות השאגה שלו לאחר מהלומה שספג דניאל לארוסו במהלך הקרב המכריע מול הנציג המצטיין של קבוצת קוברה קאי, הבריון ג'וני לורנס (וויליאם זאבקה). "Get him a body bag! Yeah" ("תביאו לו שק מתים! כן!"), אמר בנימה מרושעת במיוחד.

 

 

גאריסון המשיך לשרת את מורשת "קראטה קיד" עם סרט ההמשך מ-1986 "קראטה קיד: חלק 2" ולאחרונה אף רשם הופעת אורח זכורה לטובה בסדרת הרשת הנוסטלגית "קוברה קאי", המחדשת את היריבות בין דניאל לארוסו לג'וני לורנס. "ההופעה שלו בעונה השנייה של 'קוברה קאי', אשר הייתה לאחרונה שלו, הייתה פשוט מדהימה והוא גנב את ההצגה בפרק הזה", אמר הנדריקס. רלף מאצ'ו, הכוכב הבלתי מעורער של "קראטה קיד", מסר בתגובה על מותו של גאריסון כי "זה יום עצוב למשפחת 'קראטה קיד'/'קוברה קאי'. רוב גאריסון היה ג'נטלמן מהיום הראשון בו פגשתי אותו ועד ליום האחרון בו דיברנו. אני כל כך שמח שהייתה לו הזדמנות להראות את הטווח המשחקי שלו ואת הלב הכנה שלו במהלך ההופעה שלו בעונה האחרונה של 'קוברה קאי'. המחשבות שלי עם חבריו ומשפחתו".

 

 

היוצר של סדרת הרשת "קוברה קאי" ג'ון הורביץ' חלק את הוקרתו האישית לגאריסון בחשבון הטוויטר שלו בו כתב: "כל משפחת 'קראטה קיד'/'קוברה קאי' הרוסה בגלל החדשות על לכתו של הנבל המקורי של קוברה רוב גאריסון. הוא שחקן מוכשר באמת ואפילו אדם טוב יותר. לבי יוצא למשפחתו של רוב בתקופה קשה זו. תנוח על משכבך בשלום". הורביץ הוסיף בציוץ נוסף: "לעולם לא אשכח איך כל השחקנים וצוות ההפקה התרגשו בגלל ההברקה של רוב וההופעה המרגשת שלו ליד המדורה. אני מתרגש לדעת עד כמה רוב נהנה מהתקופה בה עבד על 'קוברה קאי' ועד כמה הוא זוכר אותה לטובה. רצינו לראותו מחייך שוב בעונה הקרובה, כי הוא התכוון לחזור להופעה נוספת כטומי. אבל הוא יישאר במחשבות שלנו בכל יום בעודנו מתאמצים שיהיה גאה".

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מתוך הסרט
רוב גאריסון קארטה קיד
צילום: מתוך הסרט
לאתר ההטבות
מומלצים