שתף קטע נבחר

המחווה המרגשת של שאנון דוהרטי ללוק פרי ב"ריברדייל"

השחקנית התארחה בפרק מיוחד שהוקדש לדמותו של פרי בסדרה, פרד, שעל פי התסריט נהרג בתאונת דרכים כשניסה להציל את חייה. כשדמותה בוכה על מותו, אי אפשר שלא להתבלבל ולחשוב שזוהי בעצם ברנדה, שמבכה את דילן. צפו

פרק פתיחת העונה הרביעית של הסדרה ריברדייל, ששודר השבוע בארה"ב, עמד בסימן מחווה לשחקן לוק פרי, שהלך לעולמו במפתיע בחודש מרץ האחרון. פרי, שגילם בסדרה את פרד, אביו של ארצ'י אנדרוז, לקה בשבץ ומת תוך מספר ימים. ההפקה ההמומה הפסיקה את הצילומים, אך בהמשך הוחלט לסיים את העונה עם הסצנות שכבר צולמו, ולשלב פרק מחווה מיוחד בהמשך.

 

 

ריברדייל פרק מחווה לוק פרי שאנון דוהרטי ()
שאנון דוהרטי בפרק המחווה של ריברדייל ללוק פרי
עם עלייתו לאוויר, הפרק In Memoriam, "לזכרו", זכה לתגובות נרגשות ברחבי הרשת. הוא הוקדש כולו למותו של פרד: דקות ספורות לתוך הפרק, ארצ'י מתבשר כי אביו היה מעורב בתאונת דרכים. בהמשך, השריף מספר לו שפרד סייע לאישה שנתקעה בדרך, כשמכונית הגיחה משום מקום ופגעה בו. אבל הרגע המרגש ביותר מגיע כשארצ'י וחבריו הולכים להשיב את הטנדר של אביו, שנותר בצד הדרך לריברדייל, ופוגשים אישה שהגיעה להניח פרחים במקום. את דמותה של האישה חסרת השם מגלמת שאנון דוהרטי, שגילמה את ברנדה וולש, זוגתו של לוק פרי בסדרה "בוורלי הילס 90210".

 

"אתה ארצ'י?", שואלת האישה המסתורית, וכשהוא שואל בתגובה "איך את יודעת את שמי?", היא אומרת מיד: אביך סיפר לי".

 

 

"אחד הגלגלים שלי התפוצץ ונתקעתי כאן", היא אומרת לארצ'י, שמבין מיד: "את זו שהוא עזר לה". "המכוניות המשיכו לעבור ואף אחד לא עצר חוץ מאביך", היא מספרת בבכי, "הוא דיבר עליך כל הזמן הזה, על הבן שלו. הוא לא הצליח להאמין איך איש כמוהו בורך בבן נדיב כל כך".

 

"היית איתו כשזה קרה?", שואל ארצ'י, ומקבל תשובה איומה במיוחד. "עבדנו על הצמיג ומכונית פשוט הגיעה משום מקום, ואני קפאתי. אביך דחף אותי מהדרך. הוא הציל את חיי. אם הוא לא היה עושה את מה שעשה, אני לא הייתי עומדת כאן היום, אני יודעת את זה". כשהיא ממררת בבכי, היא מוסיפה: "אני כל כך מצטערת".


ריברדייל פרק מחווה לוק פרי שאנון דוהרטי ()
עם "בנו" של לוק פרי, ארצ'י

בהמשך הפרק החבורה חוזרת לריברדייל עם גופתו של פרד בטנדר, וכשהם מגיעים לעיירה, המקומיים מקבלים את פניהם כמחווה אחרונה מרגשת.

 

דוהרטי התראיינה לאתר E! ואמרה שהסצנה הייתה אמוציונלית מאוד עבורה. "זה היה מאוד קשה מבחינת הרגשות שצפו בי, אבל הייתי גאה ומלאת הכרת תודה שהם ביקשו ממני להיות חלק מזה", סיפרה. "עשיתי את זה בידיעה שאני מקבלת תמיכה מאנשים שהיו חשובים ללוק, וזו סדרה שהוא ניסה שאשתתף בה מהיום הראשון. זה היה באמת רגע יפה". דוהרטי הוסיפה: "הקאסט אהב אותו. אהב, אהב, אהב אותו. התפקיד שלי היה קתרזיס בהרבה מובנים".

לוק פרי (צילום: Gettyimages)
לוק פרי(צילום: Gettyimages)

כזכור, פרי ודוהרטי כיכבו ב"בוורלי הילס 90210" כצמד הנאהבים ברנדה וולש ודילן מקיי. על אף שהזוגיות נמשכה ארבע עונות בלבד, הם נשארו הזוג הזכור ביותר של הסדרה. שני השחקנים נשארו חברים טובים לאורך השנים.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שאנון דוהרטי בפרק המחווה של ריברדייל ללוק פרי
לאתר ההטבות
מומלצים