שתף קטע נבחר

הוא חוזר: סרט המשך ל"ג'וקר"

הנבל הפרובוקטיבי חוזר עם סרט המשך, ועל פי הדיווחים גם הוא בכיכובו של חואקין פיניקס, בבימויו של טוד פיליפס, ועם התסריט של סקוט סילבר, שכתב גם את הסרט הראשון

מאז ש"ג'וקר" יצא לאקרנים והפך לאחד הסרטים המדוברים והרווחיים של השנים האחרונות, היוצרים והמשתתפים שלחו רמזים עבים על סרט המשך - אבל שום דבר לא אושר רשמית. היום (ד'), אתר הוליווד ריפורטר מדווח כי האולפן נתן אור ירוק לסרט המשך, ושני הכוחות המרכזיים מאחוריו ימשיכו: הבמאי טוד פיליפס שנמצא בשיחות מתקדמות לביים אותו והכוכב הראשי של הסרט, חואקין פיניקס. לפי הדיווח גם התסריטאי סקוט סילבר, שהשתתף בכתיבת הסרט הראשון, יחזור.

 

 

בשלב זה אין פרטים לגבי עלילת ההמשך של "ג'וקר", אבל פיניקס כבר אמר בראיונות שיש הרבה כיוונים אפשריים. "כבר בשבוע השני או השלישי של הצילומים אמרתי לטוד, 'אתה יכול להתחיל לעבוד כבר על ההמשך? יש יותר מדי דברים לחקור'. זה נאמר כאילו בבדיחה, אבל לא באמת", אמר בתחילת החודש בריאיון ללוס אנג'לס טיימס.

 

חרושת השמועות סביב סרט ההמשך הציעה שהוא יתמקד גם בסיפור המקור של באטמן, אבל לפי הדיווח אין צפי כזה משום שעלילה זו כבר נמצאת בעבודה בסרט אחר של האולפן - "באטמן" של מאט ריבס בכיכובו של רוברט פטינסון כברוס ויין הצעיר.

 

מתוך
מתוך "ג'וקר"(צילום מסך)

 

עוד לפני ש"ג'וקר" יצא לאקרנים הוא עשה היסטוריה כאשר זכה בפרס אריה הזהב בפסטיבל ונציה והפך לסרט גיבורי העל הראשון שזוכה בפרס כל כך יוקרתי. כאשר יצא לאקרנים הוא הפך ללהיט מיידי ורק השבוע חצה את מיליארד הדולר בקופות. הוא הסרט המכניס ביותר בדירוג R, והסרט הראשון שמיועד למבוגרים שהגיע לסכום מכובד זה.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים