שתף קטע נבחר

רשת ניסתה להעביר לשורותיה את קרן מרציאנו ועודד בן עמי - וכשלה

שני המגישים הבולטים מקשת קיבלו הצעות לעבור לרשת אך המהלך לא יצא לפועל. גורם המעורה בפרטים: "זה ניסיון גניבה, רשת מנסים בכל מחיר להיות חדשות קשת". רשת: "לעודד בן עמי אכן הסכם חתום איתנו"

פרסום ראשון: על רקע נתוני הרייטינג המאכזבים והפערים מחדשות קשת, חדשות רשת ניסתה להעביר לשורותיה שניים מאנשי החדשות הבולטים של המתחרה, קרן מרציאנו ועודד בן עמי - וכשלה.

 

ל-ynet נודע שמגישת המהדורה המרכזית של קשת, קרן מרציאנו, ומגיש התוכנית שש, עודד בן עמי, קיבלו מרשת הצעות רשמיות עם סכומי עתק על מנת שיחצו את הכביש ויצטרפו אליהם.

 

עודד בן עמי (צילום מסך)
עודד בן עמי(צילום מסך)

 

מנכ"ל רשת יוסי ורשבסקי נועד עם בן עמי והציע לו סכום כסף גבוה במיוחד עבור הגשת תוכנית בשעה שש או שבע בערב. השניים הגיעו למשא ומתן מתקדם מאוד, אולם בסופו של דבר, לאחר מחשבה מחודשת, מגיש הטלוויזיה ביקש לחזור בו, ונשאר בקשת.

 

מקרה דומה נרשם עם מגישת תוכנית חיסכון, קרן מרציאנו, שקיבלה הצעה רשמית עם סכומי כסף גדולים גם כן, עבור הצטרפות והגשת המהדורה המרכזית. בדומה לבן עמי, דחתה את ההצעה והעדיפה להישאר בחברת החדשות של קשת.

 

אם המחטף אכן היה יוצא לפועל - הוא עלול היה להנחית מכה קשה על רצועות אחר הצהריים של קשת. כיום היא מובילה בפער משמעותי על רשת בנתוני הרייטינג בכלל, ובפרט ברצועת הזמן של התוכניות המדוברות, שמשודרות בשעה שש ושבע בערב.

 

קרן מרציאנו (צילום מסך)
קרן מרציאנו(צילום מסך)

 

על פי התפיסה בשתי החברות, מרציאנו נחשבת לשובר שוויון בטלוויזיה, מאחר שהתוכנית הכלכלית בהגשתה היא מהנצפות ביותר ברצועות אחר הצהרייים, ובמקרים מסויימים - הנצפית ביותר. היא הצליחה לגבור על המתחרה "ברקוד" בהגשת נגה ניר נאמן וגם על התוכנית החדשה "שווה כסף" בהגשת שרון גל.

 

"זה ניסיון גניבה", אמר גורם המעורה בפרטים, "הם מנסים לפתות מגישים, עורכים וכתבים להפר חוזים כתובים, אך כל מי שהם פנו אליו סרב להצעה. בין היתר היו ניסיונות לגנוב את עמית סגל, מנחם הורוביץ, עורכי מהדורות ועוד רבים נוספים. רשת תמיד הכריזו שהם רוצים להיות אלטרנטיבה ועכשיו שינו כיוון והחליטו לנסות להיות בכל מחיר חדשות קשת".

 

יש לציין כי רק בחודש ינואר האחרון, רשת מכרה לקשת את חלקה בחברת החדשות של ערוץ 2 לשעבר תמורת 120 מיליון שקל. בהסכם נקבע שבמשך חצי שנה, שבינתיים כבר חלפה, לא תתבצע פנייה לאנשי קשת. החלק האחרון של התשלום אמור לעבור בקרוב.

 

מרשת נמסר בתגובה: ״נעשתה פנייה ראשונית לקרן מרציאנו באשר לאחד מתפקידי ההגשה בתוכניות של חדשות 13. קרן בהגינותה ציינה מיד כי בידיה הסכם לשלוש שנים מול חדשות קשת ושם הסתיים הדיאלוג. לעודד בן עמי אכן יש הסכם חתום עם רשת, אולם בחדשות 2 מסרבים לאפשר את קיומו ומנסים לשכנעו להישאר״.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום מסך
קרן מרציאנו ועודד בן עמי
צילום מסך
לאתר ההטבות
מומלצים