שתף קטע נבחר

אחרי שצעק "יחי מנדלבליט" בהצגה: רון שחר ננזף

בית ליסין זימן את השחקן רון שחר לבירור ונזיפה, בעקבות קריאה שהשמיע בעד היועץ המשפטי לממשלה במהלך הצגה. מהתיאטרון נמסר: "רואים בחומרה רבה את המקרה, רון שחר הביע צער על שימוש לא ראוי בבימת התאטרון"

אחרי שצעק "יחי מנדלדליט" במהלך הצגה - השחקן רון שחר התייצב היום (א') לבירור בפני הנהלת תיאטרון בית ליסין, במהלכו ננזף והתנצל.

 

זומן לבירור. רון שחר (צילום: ענת מוסברג) (צילום: ענת מוסברג)
זומן לבירור. רון שחר(צילום: ענת מוסברג)

 

מבית ליסין נמסר: "בישיבה הובהר לשחקן בצורה חד משמעית שהתיאטרון רואה בחומרה רבה את המקרה, וששחקן אינו רשאי לעשות שימוש בבמה לצורך הבעת דעה אישית. רון שחר הביע צער על שימוש לא ראוי ולא מקצועי על בימת התיאטרון. השחקן ביקש להביע את התנצלותו הכנה בפני מנהלת התיאטרון, השחקנים, הקהל ומי שנפגע מאמירתו, שנעשתה על דעתו וללא כל קשר להצגה. הובהר לרון שחר, שהישנות מקרה מסוג זה תביא לסיום ההתקשרות עימו באופן מיידי".

 

כזכור, הקריאה של שחר נשמעה לקראת סיום ההצגה "אפס ביחסי אנוש" שבה הוא מככב, בעקבות החלטות היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, להגשת כתבי אישום נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בתיקים 1,000, 2,000 ו-4,000. בהנהלת התיאטרון לא נותרו אדישים, ומיהרו לגנות את אמירתו: "אנו מגנים בחריפות שימוש בבימת התיאטרון לשם התבטאות אישית פוליטית בזמן הצגה".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שחר רזניק
הועמד לבירור. רון שחר
צילום: שחר רזניק
לאתר ההטבות
מומלצים