שתף קטע נבחר

רומן גרפי ישראלי זכה בפרס בינלאומי יוקרתי ביפן

הקומיקס "חשבון של הנפש" שאייר גיא לנמן וכתב נמרוד פרידמן זכה בפרס המנגה הבינלאומי, המוענק על ידי משרד החוץ היפני. היצירה נבחרה מתוך 345 מתמודדים מ-66 מדינות

גדולים ביפן: משרד החוץ היפני הכריז כי פרס המנגה הבינלאומי היוקרתי יוענק השנה לספר הקומיקס הישראלי "חשבון של הנפש" (Piece of Mind), שאייר גיא לנמן וכתב נמרוד פרידמן.

 

מנגה היא המונח היפני לקומיקס. הרומן הגרפי הישראלי זכה במקום הראשון בתחרות, ושני היוצרים יטוסו במהלך חודש פברואר לקבל את הפרס ביפן. הפרוייקט של לנמן ופרידמן נבחר מתוך 345 מתמודדים מ-66 מדינות. "אל אל ישראל! איזה כיף. מזל טוב לזוכים", הגיבה שגרירות יפן בישראל.

 

חשבון של הנפש (עטיפת הקומיקס)

עלילת "חשבון של הנפש" מתחוללת בעולם הבא. גן עדן מתנהל כמו משרד ממשלתי המערים קשיים בירוקרטים על כל נשמה המבקשת להיכנס. גיבור הסיפור, איציק, מנסה מזה עשר שנים לקבל אישור ויזה לגן עדן ללא הצלחה. מלאכית לשעבר בשם הלוהי, שפועלת מחוץ לחוק כמבריחת נשמות, נחלצת לעזרתו ומציעה לו דרך אלטרנטיבית להיכנס סוף סוף לגן עדן.

 

פרס המנגה הבינלאומי, שזוהי שנתו ה-13, מוענק על ידי משרד החוץ היפני לאמנים שתרמו לקידום תרבות המנגה מחוץ ליפן, וליצירת קשרי תרבות בינלאומיים באמצעות המנגה. את האמנים הזוכים בוחרת ועדת שופטים שבה חברים גם נציגים של המוציאים לאור של ספרי מנגה ואמני מנגה. במקום השני זכו השנה אמנים מתאילנד, ספרד וברזיל. גם בשנת 2016 זכו במקום הראשון אמנים מישראל - בועז לביא, אסף חנוכה ותומר חנוכה, על הרומן הגרפי The Divine.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
עטיפת הקומיקס
מתוך עטיפת הקומיקס
עטיפת הקומיקס
לאתר ההטבות
מומלצים