שתף קטע נבחר

דיווח: האיחוד של "חברים" יוצא לדרך

אתר הבידור הגדול "הוליווד ריפורטר" מדווח כי איחוד של כוכבי הסדרה "חברים" יוצא לפועל. מקורות דיווחו שששת השחקנים הראשיים של הסדרה ייקחו בו חלק לצידם של יוצרי הסדרה. עם זאת, עוד אין הסכם סופי חתום

 

אתר הבידור הנחשב מדווח כי איחוד של כוכבי הסדרה "חברים" יוצא לדרך וכי מקורות חשפו שששת השחקנים הראשיים: ג’ניפר אניסטון, קורטני קוקס, ליסה קודרו, מאט לה בלאנק, מתיו פרי ודייוויד שווימר ייקחו בו חלק, לצד יוצריה, דיוויד קריין ומרתה קאופמן.

 

הקומדיה המצליחה ששודרה ברשת NBC בין השנים 1994-2004 חגגה השנה 25 שנים והאיחוד יתבצע כחלק מהחגיגות.

 

חברים חוגגים 25 (צילום: Gettyimages)
האיחוד יוצא לדרך(צילום: Gettyimages)

 

האתר סייג והבהיר כי עוד לא נחתמה עסקה סופית בין כל הגורמים וגם אם תהיה הסכמה של כל הגורמים, עדיין לא ברור איך ייושם האיחוד מבחינת לוחות זמנים. אולם לראשונה נראה כי יש תקווה אמיתית.

 

חדשות על איחוד של חברים מסתובבות באוויר מזה זמן מה והחברים עצמם מתדלקים את השמועות עם תמונות משותפות ברשתות החברתיות.


חברים חוגגים 25 (צילום: Gettyimages)
מחכים לרגע הזה (צילום: Gettyimages)

 

לפי ה"הוליווד ריפורטר", מי שדחף לאיחוד היה בוב גרינבלט, ראש חטיבת בידור בוורנר מדיה, שיודע שאיחוד של התוכנית האייקונית ברשת HBO max יועיל רבות לפלטפורמה שלו, שממש לאחרונה נפרדה מ-425 מיליון דולר עבור הזכויות לשידור של חברים בשנים הקרובות.

 

כזכור, לאחר שנים של סירובים חוזרים ונשנים, לאחרונה נראים השחקנים יותר מפוייסים עם הרעיון, וג'ניפר אניסטון אף אמרה לאלו דג’נרס בתוכניתה כי הם "ישמחו לעשות משהו ביחד, עוד לא יודעים מה", והוסיפה: "אנחנו עובדים על זה".

 

בשנת 2016 בוצע מיני איחוד של התוכנית ברשת NBC להוקרת המפיק ג’יימס בורוז, שנחל הצלחה אך לא כלל את מתיו פרי.

 

אותה אניסטון מככבת בימים אלו ב"תוכנית הבוקר", תוכנית הדגל של אפל טיוי פלוס, עבורה גם פתחה אינסטגרם לראשונה, והתמונה הראשונה שהעלתה הייתה של כל ששת החברים בארוחה משותפת.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים