שתף קטע נבחר

אחרי 13 שנים: ריטה ורמי קלינשטיין בדרך למופע משותף

שנים אחרי שהפסיקו להופיע יחד, ל-ynet נודע כי ריטה ורמי קלינשטיין, שיצרו אינספור להיטים יחד, מנהלים משא ומתן מתקדם לקיום למופע משותף

ריטה ורמי יעלו שוב יחד על הבמה: ל-ynet נודע כי בני הזוג לשעבר בדרך למופע משותף.

 

 

ריטה ורמי קלינשטיין (צילום: רמי זרנגר)
רמי קלינשטיין וריטה(צילום: רמי זרנגר)

השניים שהיו זוג נשוי בעבר, הביאו יחד שתי בנות (משי ונועם), ופיתחו קריירה מוזיקלית משותפת בעקבות האהבה, הם הכירו אחת את השני בלהקה הצבאית שבה שירתו יחד. העבודה המשותפת שלהם יחד הניבה פנתיאון מוזיקלי שנחרט בתרבות הישראלית והחל עם אלבומי הבכורה של שניהם משנת 1986: "ביום של הפצצה" של קלינשטיין ו"ריטה", שקלינשטיין הלחין והפך לאחד מאלבומי הבכורה המוצלחים במוזיקה הישראלית. מאז סיפקו השניים להיטים רבים כמו "שביל הבריחה", "שיר אהובת הספן", "עטוף ברחמים", "שבועה", "חיה מיום ליום", "תפתח חלון" ועוד.

 

ריטה וקלינשטיין המשיכו לשתף פעולה בשנות ה-90 שהיו לשיא הצלחתם ביחד ובעיקר לחוד - כל אחד בקריירת הסולו שלו. גם בשנות ה-2000 הזוגיות שלהם באה לידי ביטוי בקריירה המוזיקלית עם המופע המשותף שזכה להצלחה רבה והניב אלבום. הם הפסיקו להופיע מאז שהתגרשו ב-2007. 

 

 
ריטה ורמי קלינשטיין (צילום: מיכאל קרמר)
ריטה ורמי קלינשטיין(צילום: מיכאל קרמר)
בשנה שעברה יצאה ריטה לסיבוב הופעות שחגג 30 לאחד מהאלבומים האהובים שבו שיתפו פעולה - "ימי התום". אלבומה האחרון "ניסים שקופים" יצא בשנת 2017. גם קלינשטיין חגג 30 שנות יצירה בשנת 2018 והוא ממשיך ליצור ולשחרר מוזיקה חדשה.
 

לאחר גירושיהם קלינשטיין התחתן בשנית עם אלכס אילן והביא לעולם שלושה ילדים, וריטה מתחזקת בימים אלה זוגיות.

 

מטעם השניים נמסר בתגובה: "יש הצעה על הפרק שנבדקת בימים אלו".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מאיר פרטוש
ריטה ורמי
צילום: מאיר פרטוש
לאתר ההטבות
מומלצים