שתף קטע נבחר

סנדי בר הודתה שנהגה תחת השפעת משקאות משכרים - הורשעה ורישיונה נשלל ל-5 חודשים

השחקנית והדוגמנית סנדי בר הודתה בנהיגה תחת השפעת משקאות משכרים. במסגרת הסדר הטיעון היא הורשעה, רישיון הנהיגה שלה נשלל ל-5 חודשים והיא תיאלץ לשלם קנס

השחקנית והדוגמנית סנדי בר הורשעה במסגרת עסקת טיעון, משום שנהגה תחת השפעת משקאות משכרים ורישיון הנהיגה שלה נשלל ל-5 חודשים. בנוסף, בר תיאלץ לשלם קנס של 1,500 שקלים או לחלופין להמירו ב-15 ימי מאסר. יתר על כן, בית המשפט גזר על בר 3 חודשי פסילה וקנס של 3,000 שקלים על תנאי.

 

שופטת בית המשפט השלום לתעבורה בתל אביב, שרית קריספין הרשיעה את בר היום (ה') במסגרת הסדר הטיעון שאליו הגיעה עם המשטרה. בר, שנסעה ב-11 באוקטובר 2019 בשעה 2 לפנות בוקר ברחוב אליעזר פרי בצפון תל אביב, התבקשה על ידי שוטרי תנועה ממרחב ירקון לעצור לבדיקה. "נהגת ברכב בהיותך שיכורה, בכך שסירבת לתת דגימה של אוויר נשוף, לפי דרישת שוטר", נכתב בכתב האישום הראשון. אולם בגלל כשלים ראייתים של המשטרה בעניין סירובה להיבדק - השחקנית והדוגמנית שעשתה הסבה מקצועית בשנים האחרונות למעצבת פנים, הגיעה להסדר טיעון, הודתה בנהיגה תחת השפעת משקאות משכרים - והורשעה בסעיף זה.

 

הורשעה. סנדי בר (צילום: אור גפן) (צילום: אור גפן)
הורשעה. סנדי בר(צילום: אור גפן)

 

 

בדיון נימק סנגורה של בר את הודאתה של השחקנית והדוגמנית בנהיגה תחת השפעת משכרים: "מדובר בכשל ראשון מסוגו של הנאשמת שלא מאפיין את דרך נהיגתה בדרך כלל". השופטת קריספין לא החמירה עם בר, ואף הקלה עליה, גם בגלל הקשיים הראייתיים והוסיפה כי לקחה בחשבון בשיקוליה גם את וותק הנהיגה של בר ועברה התעבורתי. יש לציין כי מתחם הענישה לעבירה שביצעה בר, נהיגה תחת השפעת משקאות משכרים עומד בין 3 ל-12 חודשי שלילת רישיון, ועל בר כאמור נגזרו 5 חודשים.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים