שתף קטע נבחר

מוקי נטש הפגנה מול בית רה"מ: "נתקלתי במפגן שנאה ולכן עזבתי"

הזמר מוקי יצא להפגין מול ביתו של ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו אך נטש את המקום. "נתקלתי במפגן של שנאה שמכוון באופן אישי אך ורק אל מול ראש הממשלה ובני משפחתו. לא זו דרכי ולכן הלכתי"

 

הזמר מוקי נטש את ההפגנה מול ביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בגלל "מפגן שנאה כלפיו וכלפי בני משפחתו", כך כתב היום (ו') בחשבון הפייסבוק שלו.

  

"עליתי לפני שעה קלה לקבלת שבת בבלפור במטרה להביע סולידריות עם מחאה עממית רחבה שעיקרה התמודדות שלנו כחברה וכעם עם שחיתות שלטונית. באתי לתמוך בנו, אנחנו שכורעים תחת נטל כלכלי חסר תקדים, גזרות שאינן רק כלכליות שמשבשות את אורח חיינו, ילדינו ומשפחותינו. נתקלתי במפגן של שנאה שמכוון באופן אישי אך ורק אל מול ראש הממשלה ובני משפחתו. לא זו דרכי ולכן הלכתי".

 

הזמר הוסיף כי הוא "מאמין שזה זמן לאהבה, לערבות הדדית, תמיכה שלנו אחד בשני".

 

פרימיירה מטומטמת (צילום: אמיר מאירי)
מוקי(צילום: אמיר מאירי)

 

"אני מאמין בכל ליבי ששנאה כמו שראיתי היום לא תוביל אותנו כחברה, כעם וכמדינה לשום מקום טוב", הוסיף הזמר שדיבר בעבר בשפה קשה נגד המתנחלים ובעצמו התנצל לפני כשנתיים ואמר 'אנחנו אחים'.

 

מוקי המשיך: "אנחנו שרוצים בשינוי, שרוצים עתיד טוב יותר למשפחותינו, חייבים לחשב מסלול מחדש, לבוא ממקום של אהבת אדם, אהבת האחר, בנייה ולא הרס. בואו נחליף את השפה שבה משתמשת המחאה הזו. בואו נשנה את הטון. סמנטיקה מייצרת ומייצגת מציאות מחשבתית. בואו לא ניפול למחוזות אפלים. בואו נהיה בטוב, נעזור לחלשים לשרוד. בואו נשתמש בערכים שעליהם קמה החברה שלנו ומושתת העם היהודי מדורי דורות: נתינה ועזרה הדדית, בניה ולא הרס, אהבה ולא שנאה. בואו נהיה אחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד".

 


פורסם לראשונה 17/07/2020 18:34

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים