שתף קטע נבחר

ארגז הכלים האקדמי עובר שדרוג

שיווק דיגיטלי, פינטק, יזמות עסקית וניהול מוצר הם רק חלק מהקורסים ב- EDGE-UCATION, מסלול חדש המוצע במכללה למינהל, המכשיר סטודנטים למקצועות החדשים הנדרשים כיום בשוק התעסוקה

*התכנים במדור זה מוגשים בשיתוף עם המוסדות האקדמיים המציגים

 

בוגרי תואר ראשון רבים, כמו גם בוגרי תארים מתקדמים יותר, נוכחים לדעת מהר מאוד עם סיום הלימודים כי שוק העבודה לא מחכה להם בזרועות פתוחות. הם מגלים כי בתחומים רבים נדרשת מהם היכרות עם מגוון רחב של תחומי עשייה, שגם מסלול הלימודים העשיר והעדכני ביותר אינו יכול לספק.

סטודנטים לומדים ()

וכך, הם מוצאים עצמם נאלצים לחפש מסגרות שיכשירו אותם למקצועות החדשים הנדרשים בשוק התעסוקה, ונדרשים באופן עצמאי להרחיב את היכרותם עם עולמות תוכן נוספים ולרכוש כלי עבודה חדשים, על מנת לעמוד בדרישות המעסיקים.

 

לאור הדינמיות של שוק העבודה, החליטו במסלול האקדמי המכללה למינהל להשיק מסלול חדש, EDGE-UCATION. מסלול זה מעשיר את ארגז הכלים איתו יסיימו הסטודנטים את התואר, ובכך מספק להם יתרון משמעותי לקראת יציאתם לשוק העבודה. המסלול החדש מציע את הקורסים וההכשרות העדכניים ביותר, המאפשרים לסטודנטים לרכוש כלי עבודה עדכניים בעולמות תוכן מגוונים כמו שיווק דיגיטלי, פינטק, יזמות עסקית, נדל"ן, ניהול מוצר, דאטה אנליסט, תכנות ללא מתכנתים, מיוזיקטק, חממת ספורטק ועוד.

 

השותפים של המכללה במסלול הם גופים מובילים בשוק המשלבים בקורסים הזדמנויות שונות ליצירת נטוורקינג עם התעשייה בעל ערך. המסלול פתוח בפני כלל הסטודנטים במכללה, לתואר ראשון ושני, ונלמד ללא תוספת עלות.

 

לפרטים נוספים

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים