שתף קטע נבחר

להיות סטודנט - ולא לעצור את החיים

לימודי תואר הופכים נגישים יותר ויותר עבור סטודנטים עסוקים ועמוסים. בין אם מדובר במסלולים ייחודים שמאפשרים לפרוס את התואר על פני תקופה ארוכה יותר או בקורסים מצולמים שמאפשרים למידה מהבית ואפילו מהסמארטפון - השכלה גבוהה הופכת לזמינה יותר ויותר

*התכנים במדור זה מוגשים בשיתוף עם המוסדות האקדמיים המציגים

 

לימודים באקדמיה הם כלי חשוב ומרכזי להצלחה בהמשך החיים. הלימודים מקנים לסטודנטים ידע וכישורים שכמעט ולא ניתן לרכוש בכל מקום אחר. אולם רבים מאלו שמעוניינים להשתלב בלימודים, לא יכולים להתמסר לשגרת לימודים מפרכת מסיבות כאלה ואחרות. כיום, בשביל להיות סטודנט, לא צריך לעצור את החיים. 

 

אוניברסיטאות רבות מציעות כיום מסלולים ייחודים לסטודנטים עובדים וגם לכאלה שכבר יש להם משפחה לשלב את הלימודים במסלול החיים שלהם. אחת מהדוגמאות לכך היא האוניברסיטה הפתוחה אשר מציעה לסטודנטים מסלולים רבים ומגוונים בדרך לתואר הנכסף.  

בחור גולש בלבטופ (צילום: shutterstock)
ללמוד מכל מקום(צילום: shutterstock)

 

אפשר ללמוד במגוון קמפוסים ברחבי הארץ, בבוקר או בערב; ללמוד באמצעות טכנולוגיות למידה מתקדמות מכל מקום, אפילו מחו"ל, מכל מכשיר ובכל זמן; אפשר לבחור את קצב הלימוד ולהחליט אם לסיים את הלימודים תוך שלוש וחצי שנים, ארבע או יותר; אפשר להתחיל ללמוד בכל סמסטר שמתאים ולא "לאבד שנה". דנה דוידי, היום מנהלת משאבי אנוש: "באוניברסיטה הייתה לי אפשרות לבחור: איפה ללמוד, מתי ללמוד ובאיזה קצב. למדתי לעבוד על כמה דברים במקביל". יניב מימון, יועץ אבטחת מידע אומר כי "שיטת הלימוד הגמישה מאפשרת להתאים את קצב הלימודים לעומס בעבודה ולהפך". במילים אחרות - המסלולים הגמישים מאפשרים לסטודנטים להמשיך בשגרת חייהם, לא לוותר על דבר ועדיין לסיים תואר שיאפשר להם להתקדם ויפתח להם אפשרויות תעסוקה נוספות.

 

 

 


פורסם לראשונה 03/04/2019 10:24

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
האוניברסיטה הפתוחה
לוגו האוניברסיטה הפתוחה
האוניברסיטה הפתוחה
צילום: shutterstock
ללמוד בקצב שלך
צילום: shutterstock
מומלצים