מראה צעיר, היפסטרי מאוד. אלה אמהוף

עם קעקועים ושיער בבתי השחי: הסטייל של אלה אמהוף, בתה החורגת של קמלה האריס

בתו של דאג אמהוף בת ה-22 היא סטודנטית לטקסטיל המבקשת להציג מראה אנדרוגיני ולמתוח את גבולות המגדר. בארצות הברית כבר מיהרו להכתיר אותה כאיט גירל החדשה של הפוליטיקה

פורסם:
להתראות ברון טראמפ, שלום אלה אמהוף. לארצות הברית יש התאהבות אופנתית חדשה, שהתחזקה ב-24 השעות האחרונות עם השבעת הנשיא ג'ו ביידן בגבעת הקפיטול בוושינגטון וסגנית הנשיא קמלה האריס. הכירו את אלה אמהוף, 22, בתה החורגת של האריס וסטודנטית לעיצוב טקסטיל בפרסונס, בית הספר הגבוה הפרטי לעיצוב בניו יורק. במדורי האופנה הכתירו אותה כאיט גירל, ולא בכדי.


ביממה האחרונה הפציעה אמהוף בשתי מערכות לבוש ייחודיות ומעוררות התפעלות, המציגות מראה אנדרוגיני שמבקש למתוח גבולות מגדריים. לטקס הזיכרון לקורבנות הקורונה שלשום לבשה אמהוף מערכת לבוש של המעצב האמריקאי תום בראון, שכללה מעיל צבאי ארוך עם כפתורי זהב מעל חולצה לבנה מכופתרת, עניבה בדוגמת פסים וחצאית תואמת; אתמול היא לקחה את זה צעד אחד קדימה, עם שמלת מקסי בצבע חציל של המותג היהודי מברוקלין "בת שבע", המתמחה באופנה צנועה, ומעליה מעיל משובץ של בית האופנה האיטלקי מיו מיו עם צווארון לבן וקריסטלים המקשטים את הכתפיים.

עוד באופנה


אמהוף היא בתו של עו"ד דאג אמהוף, הג'נטלמן השני של ארצות הברית, ואמהּ היא מפיקת הסרטים קרסטין אמהוף. כפי שאפשר ללמוד מעמוד האינסטגרם השוקק שלה, אמהוף היא סטודנטית לעיצוב טקסטיל ומעצבת סריגים צעירה המתגוררת בברוקלין. היא אוחזת במראה צעיר, היפסטרי מאוד, הכולל רעמת תלתלים נונשלנטית, משקפי ראייה בעלי מסגרת עגולה, קעקועים הפזורים על כל גופה, ושיער בבית השחי שאותו היא מציגה לראווה בלא מעט תמונות – הכי רחוק שאפשר מ"בנות של" בפוליטיקה האמריקאית, ע"ע איוונקה טראמפ או להבדיל אלפי הבדלות, צ'לסי קלינטון.


רק לפני פחות משבועיים, לדוגמה, הציגה אמהוף ל-172 אלף העוקבים שלה (שקפצו דרמטית ביממה החולפת) סט סרוג בעיצובה הכולל חזייה, כובע ותיק בדוגמת מעוינים בצבע ירוק, ושיער בית שחי מפואר, מגמה שצוברת תאוצה יותר ויותר בשנים האחרונות אצל בני דור המילניום הצעירים. לא פלא שהיא נחשבת למובילת דעה בטיק טוק.


בראיון שהעניקה בחודש נובמבר למגזין האופנה Garage הוכתרה אמהוף כ"מלך האופנה האיטית בבית הלבן", תנועה המתנגדת לאופנה המהירה שמציפות רשתות כמו זארה ו-H&M. הבחירה במילה "מלך" ולא "מלכה" מרפררת לאותו מראה אנדרוגיני ומיניות נזילה שהיא מציגה. לא בכדי, חלק מהרווחים מעיצוביה נתרמים לארגון For The Gworls, המסייע לטרנסג'נדרים שחורים.


"אני חושבת שהמטרה שלי בעתיד היא שיהיה לי מותג סריגים משלי והקמת חנות, ככל הנראה מקוונת, שבה אוכל פשוט להציג יצירות שונות שאני כל הזמן יוצרת ועושה", אמרה, "הייתי רוצה לנסות להישאר מעצבת יחידה, אבל אני מניחה שככל שהמותג יתפתח זה יהיה קשה יותר". על השינויים בחייה כבתה החורגת של סגנית נשיא ארצות הברית, סיכמה באגביות: "כרגע אני מתמקדת בלהיות סטודנטית ולסיים את חובות הלימודים שלי".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button