רוח הנעורים של לורדס ליאון בולטת בכל אחת מהתמונות, כולל סימן ההיכר שלה: שיער בית שחי טבעי. הקמפיין של מארק ג'ייקובס

לורדס ליאון, הבת של מדונה, מציגה שיער בבית השחי בקמפיין של מארק ג'ייקובס

בתה הבכורה של מדונה נבחרה להיות הפנים החדשות של מעצב האופנה האמריקאי, קמפיין שלישי שלה מאז תחילת 2021. האם היא בדרך להפוך לדוגמנית בולטת?

פורסם:
12 שנים לאחר שליהק את מדונה לקמפיין אביב-קיץ 2009 וסתיו-חורף 2009-10 של בית היוקרה הצרפתי לואי ויטון – מעצב האופנה מארק ג'ייקובס, אז המנהל האמנותי של ויטון, מלהק את דור ההמשך למותג הנושא את שמו. ביממה האחרונה נחשפו תמונות ראשונות של לורדס (לולה) ליאון, 24, בתה הבכורה של מדונה, בצילומי קמפיין אביב-קיץ 2021 של המעצב.
5 צפייה בגלריה
לורדס ליאון בקמפיין של מארק ג'ייקובס
לורדס ליאון בקמפיין של מארק ג'ייקובס
הצילומים נערכו בהשראה אקלקטית וגישה לסגנון האישי של ליאון
(צילום: Brianna Capozzi/Marc Jacobs/MEGA)

רוח הנעורים של ליאון הצעירה בולטת בכל אחת מן התמונות, כולל סימן ההיכר שלה מאז 2017: שיער בית שחי טבעי, שמסתמן כמגמה של דור המילניום הצעיר, ע"ע אלה אמהוף, בתה החורגת של סגנית נשיא ארצות הברית קמלה האריס, שהתפרסמה לאחר טקס ההשבעה לנשיאות בחודש שעבר. לורדס הולכת בעקבות מדונה, שבעבר פרסמה תמונות שלה ברשתות החברתיות עם שיער בית שחי והכיתוב: "Long hair – don't care".

הקמפיין של ג'ייקובס מתפרסם בעיצומו של שבוע האופנה בניו יורק, שמתקיים בימים אלה. על פי הצהרת המותג, הצילומים נערכו בהשראה אקלקטית וגישה לסגנון האישי של ליאון: צעיר, מרדני, קוּלי. או במילים אחרות, כל מה שאמא שלה ייצגה לפני ארבעה עשורים.
5 צפייה בגלריה
לורדס ליאון בקמפיין של מארק ג'ייקובס
לורדס ליאון בקמפיין של מארק ג'ייקובס
נוכחות בולטת בקמפיינים אופנתיים
(צילום: Brianna Capozzi/Marc Jacobs/MEGA)

באחת התמונות המדוברות מתוך הקמפיין, מצולמת ליאון יושבת לבושה במכנסי ג'ינס בצבע תכלת, כשאת פלג גופה העליון מכסה חזיית מתכת שנראית כמו אצבעות כף יד, ולראשה זר פרחים, כששיער בית השחי מציץ במראה טבעי וללא התרסה. בתצלום אחר היא מופיעה במכנסונים פרחוניים וחולצה הקשורה ברישול מעל קו הטבור, אולי מחווה להופעותיה האייקוניות של האם משנות ה-80. מוטיב ההדפסים הפרחוניים בקולקציה של ג'ייקובס שב וחוזר לאורך כל הקמפיין, מה שהזכיר לנו את הקולקציה הפרחונית של בלנסיאגה מ-2016.

הופעתה של ליאון בקמפיין החדש מצטרפת לקמפיינים וצילומים נוספים שלה מוקדם יותר השנה למותג ג'וסי קוטור, שזוכה לתהילה מחודשת בשנה החולפת. בחודש שעבר הצטלמה גם לקו של סטלה מקרטני לאדידס. לפני כשנתיים הופיעה לראשונה בקמפיין אביב -קיץ 2019 של בית האופנה האיטלקי מיו מיו.
5 צפייה בגלריה
לורדס ליאון מופיעה בתצוגה של המותג דזיגואל, 2019
לורדס ליאון מופיעה בתצוגה של המותג דזיגואל, 2019
לורדס ליאון מופיעה במיצג של המותג דזיגואל, 2019
(צילום: Getty Images)

אוסף הקמפיינים המפואר הזה מפצה על דוגמנות מסלול מועטה, שהחלה בשבוע האופנה של ניו יורק ב-2018, אז צעדה ליאון על המסלול של המותג Gypsy Sport לצד "בנות של" מפורסמות כמו קאיה גרבר, קנדל ג'נר ובלה חדיד. אלו הצליחו לפתח קריירת דוגמנות מפוארת בזכות נתונים פיזיים מעוררי קנאה, בעוד ליאון, מטר ושבעים בסך הכל, סוללת לעצמה דרך אחרת, לא פחות מדוברת.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button